مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دایی مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بخشید

علی دایی در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس مبلغ قراردادش برای فصل آینده را بخشید.


بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا نامه علی دایی را در اختیار مسئولان باشگاه قرار دهد.
 متن این نامه به شرح زیر است:

 "به نام خدا
 با توجه به اینکه می‌خواهم پرسپولیسی در شأن این تیم، روانه 3 جام معتبر در فصل جاری کنم ترجیح می‌دهم مبلغ پیشنهادی قرارداد خودم را برای فصل آینده به منظور هدیه به هواداران برای جذب بازیکنان شایسته، به باشگاه تقدیم کنم. در صورت قهرمانی فقط به همان مبلغ پاداشی که باشگاه در نظر می‌گیرد بسنده می‌کنم و مبلغ قراردادم را به باشگاه می‌دهم تا برای جذب بازیکنان خرج کند. باز تاکید می‌کنم این کمترین هدیه من به هواداران بی‌شمار باشگاه پرسپولیس در سراسر ایران زمین است و در پاسخ محبت‌های بی‌دریغ هواداران این اقدام را با کمال میل انجام می‌دهم. انشاءالله همیشه پرسپولیس موفق و موید باشد و دل هواداران همانند بعد از قهرمانی در جام حذفی که اشک‌های شوق آنها را در کوچه و بازار می‌دیدم شاد باشد. "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد