مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

حرف های جالب منصوریان پیرامون حواشی تیم امید

سرمربی تیم امید گفت: نمی‌دانم چرا کفاشیان می‌گوید نامه AFC مبنی بر بازنده شدن ایران یک پیشنهاد بوده است.

علیرضا منصوریان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درباره اتفاقات رخ داده برای تیم امید اظهار داشت: به تنها کسی که موضوع را اطلاع ندادم افشارزاده بود. پیش خود گفتم شرایط سنی ایشان شاید اقتضا نکند که این موضوع را در روز بازی و ساعت 3.5 مطلع شود.

وی ادامه داد: افشارزاده برای من سنگ تمام گذاشت و پرواز چارتر در اختیارمان گذاشت و حتی برای اینکه بازیکنان ریکاوری بهتری شوند یک روز چارتر اضافه‌تر در اربیل نگاه داشتیم با علم به اینکه این پرواز فردا صبح‌اش مسافر داشت. بنابراین صحبت‌هایی که می‌کنم طرف حرف‌هایم نه افشارزاده است و نه کفاشیان. کفاشیان مسئولیت هرم فدراسیون را دارد ولی زیر مجموعه ایشان مسئولیت دیگری دارد. شاید حاجیلو احساساتی شود و نتواند آنطور که باید و کامل در مورد اتفاقات رخ داده توضیح دهد.

سرمربی تیم امید تصریح کرد: در چند روز گذشته قبل از بازی رفت مقابل عراق بارها به فدراسیون فوتبال مراجعه کردم تا تمامی اخبار مربوط به این بازی از جمله شرایط آب و هوایی اربیل، فاصله زمین مسابقه تا هتل و همه موارد مربوط به بازی را پیدا کنم. حتی به من گفته شد از شماره یک تا 18 می‌توانند روی نیمکت بنشینند. همه برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم و از فدراسیون خواستم اگر خبر جدیدتری شد به من اطلاع دهند.

منصوریان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم رو راست باشیم باید بگوییم روز گذشته مردم زخم خورده از ورزشگاه بیرون رفتند و ما نتوانستیم به آنها بگوییم که درون تیم چه اتفاقی افتاده است. می‌خواهم حتی به عقب‌تر از دیروز برگردم، وقتی ما به اربیل رسیدیم، قبل از آن لیست 22 نفره‌ای را تحویل فدراسیون داده بودم. وقتی در اربیل لیست 22 نفره را خواستم تا نفرات را برای بازی انتخاب کنم متوجه شدم نام دو بازیکنی که در فهرست من نبود به جای دو بازیکنی که همراه خود به اربیل برده بودیم نوشته شده است. علت را جویا شدم و از همان کارهای عجیب و غریبی که در ایران انجام می‌دادیم آنجا انجام دادیم و نام دو بازیکنی که به اشتباه درج شده بود لاک گرفتیم.

سرمربی تیم امید گفت: شما فکرش را بکنید من از 15، 16 روز قبل فکر همه چیز را کرده بودم برای هر پست دو بازیکن برده بودم تا اینکه ظهر مسابقه به من اعلام کردند ایمان موسوی کارت بازی ندارد در صورتی که می‌دانستم این بازیکن در بازی‌های آسیایی گوانگجو حضور داشته و باید صاحب کارت باشد و یا اینکه دکتر خواجوی که کار بدنسازی تیم من را انجام می‌دهد رجیستر نشده بود.

منصوریان اضافه کرد: همان موقع افکار من به هم خورد اما هم به حاجیلو و هم به ایمان موسوی گفتم باید این شرایط را جمع و جور کنیم و به بازیکن هم گفتم مصاحبه نکند و به روی سکو برود و برای تیم دعا کند. نکته دیگر اینکه پنجشنبه قبل از اعزام تیم به اربیل به من اطلاع داده شد پاسپورت آرش افشین در اداره گذرنامه جا مانده است. می‌خواهم بگویم کار خروجی بازیکنان که یک کار سنگین بود با مساعدت مسئولان نظام وظیفه حل شد اما کارهایی که وظیفه ما بود انجام نشد. مردم باید حقیقت را بدانند.

منصوریان تاکید کرد: نامه دو اخطاره بودن کمال کامیابی‌نیا 89.12.4 به صورت رسمی به فدراسیون رسید. نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم که آبرویی از آن کسر شود اما در جلسه معارفه آقای حاجیلو، نبی به زیر مجموعه خود دستور داد که تمامی اطلاعات مربوط به تیم در اختیار حاجیلو قرار داده شود اما این اطلاعات در اختیار ما قرار داده نشد.

سرمربی تیم امید افزود: روز بازی با عراق که دیروز بود ساعت 11:30 صبح آقای نبی قضیه سه بر صفر بازنده شدن ایران در بازی رفت را به اطلاع حاجیلو رساند. وقتی حاجیلو این قضیه را به من گفت طبیعی بود که به عنوان سرمربی خودم را نگه دارم اما طبیعی است که مربی جوانی مثل خرمگاه نتواند خودش را کنترل کند. او گریه می‌کرد و من هم در خلوت خودم برای خودم و فوتبال این مملکت گریه کردم.

وی گفت: نمی‌دانم چرا کفاشیان می‌گوید نامه AFC مبنی بر بازنده شدن ایران یک پیشنهاد بوده است. اگر حتی دیروز ایران مسابقه را سه بر صفر می‌برد باید یک وکیل خوب می‌گرفتیم که ثابت کنیم که اتفاق رخ داده یک اشتباه سهوی بوده نه عمدی ضمن اینکه اگر سه بر صفر هم بازی را می‌بردیم باز حذف می‌شدیم چرا که ما اشتباه انجام داده بودیم.

منصوریان با اشاره به اینکه عیار تیم ملی در اربیل مشخص شد گفت: حتی اگر بهترین مربی جهان را هم داشتیم و به او در روز بازی می‌گفتیم که دیدار رفت سه بر صفر به سود حریف اعلام شده چه واکنشی نشان می‌دهد؟ بازیکنان عراق از دقیقه 16 به بعد خود را زمین می‌انداختند. من تنها کاری که توانستم انجام دهم برای تیمی که از ساعت 14:30 تا 18:30 گریه می‌کرد این بود که کارلوس کی‌روش را در جریان بگذارم و به او گفتم خودش را برساند و یک راهکار جلوی من بگذارد. او ابتدا گیج و مبهوت شده بود و می‌گفت مگر چنین چیزی می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد