مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

جیان پیرو گاسپرینی مربی اینتر شد

مربی باتجربه با امضای قراردادی 2 ساله جانشین لئوناردو خواهد شد.


سران باشگاه اینتر اعلام کردند که جیان پیرو گاسپرینی ، مربی سابق جنوا، هدایت نرآتزوری را در دست خواهد گرفت.

طبق بیانیه رسمی منتشره از سوی مسئولان باشگاه اینتر این مربی 53 ساله با امضای قراردادی دو ساله هدایت نرآتزوری را عهده دار خواهد شد

این در حالی است که گمانه زنی های فراوانی درمورد مربی آتی اینتر به گوش می رسید و انتشار یک بیانیه در وب سایت رسمی اینتر کافی بود تا به تمام این شک و شبهات پایان داده شود. در این بیانیه می خوانیم:« جیان پیرو گاسپرینی ، مربی آتی اینتر است.بعد از انجام تمام توافقات و مراسم رسمی، این خبر به صورت رسمی منتشر شد؛ به زودی زمان معارفه رسمی مربی جدید اینتر اعلام خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه می خوانیم:« گاسپرینی 53 ساله قراردادی دو ساله را امضا خواهد کرد و درکنار کادر فنی اینتر با دو دستیار جدیدش، برونو کانئو و لوکا تروچی ، مربی بدنسازش ، به فعالیت خواهد پرداخت.»

پیش از این ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر اعلام کرده بود که مربی تیمش را تا پایان این هفته معرفی می کند. موراتی در این رابطه گفت:« از این انتخاب کاملا راضی هستم و برای گاسپرینی آرزوی موفقیت می کنم.»

بدین ترتیب گاسپرینی جانشین لئوناردویی می شود که در دسامبر سال گذشته به جای رافائل بنیتس هدایت اینتر را در دست گرفت و این تیم را قهرمان جام حذفی ایتالیا نمود و در جایگاه دوم جدول سری آ قرار داد.

گاسپرینی از ماه نوامبر و بعد از اخراج از سوی مسئولان جنوا بیکار بود. او در سال 2007 توانست تیم سابقش را به رقابتهای سری آ بازگرداند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد