مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

لئوناردو اینتر را ترک کرد

اکنون همه چیز حکایت از آن دارد که مربی برزیلی به تیم سابقش، پاری سن ژرمن بازمی گردد.


ارنستو پائولیلو، مدیر اجرایی باشگاه اینتر امروز در صحبتهایی اعلام کرد که لئوناردو تنها بعد از شش ماه حضور در اینتر،نیمکت مربیگری این تیم را ترک کرده است. این در حالی است که این روزها صحبتهایی درمورد بازگشت او به تیم سابقش پاری سن ژرمن به گوش می رسید و به نظر می رسد که او در این تیم فرانسوی در سمت مدیر داخلی مشغول به فعالیت خواهد شد.

صحبتهای پائولیلو در بلومبرگ بازتاب یافت:« لئوناردو به پاریس می رودو اینتر به دنبال مربی جدیدی خواهد بود . ما می خواهیم مربی دیگری پیدا کنیم.»

با جدایی مربی سابق میلان از اینتر، او سومین مربی ای خواهد بود که بعد از جدایی ژوزه مورینیو از اینتر، رختکن این تیم را ترک می کند.

رافا بنیتس با وجود کسب قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها با اینتر، در دسامبر سال گذشته میلادی از سمت خود برکنار شد و در کمال تعجب همگان لئوناردو جانشین این مربی اسپانیایی شد و عملکرد خوبی هم با اینتر داشت. البته اینتر لئوناردو در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شالکه شد و از گردونه رقابتهای اروپایی کنار رفت.

انتظار می رود که لئوناردو در سمت مدیر داخلی پاری سن ژرمن مشغول به کار شود و شنیده می شود که کارلو آنچلوتی را هم با خود به فرانسه خواهد برد.

نام گزینه های مختلفی برای هدایت اینتر به گوش می رسد و نام سینیسا میهایلوویچ، جیان پیئرو گاسپرینی و کلودیو رانیری درمیان جانشینان احتمالی لئوناردو دیده می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد