مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

توافق بوروسیا دورتموند با مصطفی امینی

ستاره استرالیایی با سران دورتموند به توافق رسیده تا قراردادی 4 ساله با این تیم امضا کند.

سران باشگاه بوروسیا دورتموند با مصطفی امینی، ستاره 18 ساله خط میانی باشگاه سنترال کوست مارینرز به توافق رسیدند.

این ستاره به طور موقت با بوروسیا دورتموند تمرین می کرد و مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا اورا به خدمت بگیرند

بودی فرح، مدیر برنامه های امینی به بیلد گفت:« مصطفی پیش قراردادی را با دورتموند امضا کرده که 4 سال اعتبار دارد و همه چیز به توافق سران دو باشگاه برسر مبلغ این انتقال بستگی دارد.»

خود این بازیکن هم اعلام کرده که بعید است سال اول این قرارداد را در دورتموند سپری کند و ترجیح می دهد با قرارداد قرضی به سرزمین مادری اش بازگردد.
امینی دراین رابطه گفت:« یورگن کلوپ به من گفت که بهتر این است که یک سال دیگر را در استرالیا بازی کنم تا بتوانم خودم را برای رقابتهای جام جهانی زیر 20 ساله ها در کلمبیا آماده کنم و برروی رقابتهای مرحله مقدماتی المپیک 2012 تمرکز کنم.به علاوه می توانم مهارتهایم را بیشتر کرده و تجربیات بیشتری در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا کسب کنم.»

او در ادامه صحبتهایش به تمجید یورگن کلوپ از او اشاره کرد و گفت:«کلوپ مرا به گوشه ای کشید و به من گفت که من با سبک بازی ام در جلسات تمرینی نظر او را جلب کرده ام.»

با وجود سن و سال کم امینی، او فصل گذشته در ترکیب اصلی ماینرز بازی کرد و سابقه بازی در تیم ملی زیر 23 ساله های استرالیا را هم دارد.
قابل ذکر است که پدر امینی افغان و مادرش اهل نیکاراگوئه است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد