مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

رحمتی از استقلال دور شد، به پرسپولیس نزدیک

قرمزپوشان که با ابقای کاشانی در تلاش هستند عقب ماندگی در فصل نقل و انتقالات را به سرعت جبران کنند مذاکرات خوبی با سید داشته و به توافقاتی هم دست یافته اند.


مذاکرات سیدمهدی رحمتی با باشگاه استقلال به خاطر اختلاف دو طرف در زمینه رقم قرارداد به نتیجه نرسید و به این ترتیب به نظر می​رسد ماجرای آبی​پوش شدن دروازه​بان شماره​یک تیم ملی کاملا منتفی شده است.

 از طرف دیگر سپاهانی​ها هم در تلاش هستند که با استفاده از راهکارهایی خاص و قرار دادن تبصره​​هایی در قرارداد رحمتی رقم مورد نظر او را پرداخت کرده و این بازیکن را در اصفهان نگه دارند اما این که تا چه میزان احتمال این کار وجود داشته باشد هنوز مشخص نیست.

 اما تازه​ترین اخباری که درباره رحمتی به گوش می​رسد از مذاکرات این بازیکن با پرسپولیسی​ها حکایت دارد که اتفاقا این مذاکرات روند مثبتی هم داشته است. قرمزپوشان که با ابقای کاشانی در تلاش هستند عقب​ماندگی در فصل نقل​وانتقالات را به سرعت جبران کنند مذاکرات خوبی با سید داشته و به توافقاتی هم دست یافته​اند.

 گفتنی است بر اساس لیست بازیکنانی که حمید استیلی برای پرسپولیس درخواست کرده باید از میان رحمتی و میثاق معمارزاده یک نفر جذب پرسپولیس شود. با توجه به این مسئله باید دید آینده علیرضا حقیقی در این باشگاه به چه صورت پیش خواهد رفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد