مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مارادونا:‌ در سال 1993 همه ما دوپینگ کرده بودیم

'دیه گو مارادونا' اسطوره فوتبال آرژانتین در یک افشاگری تلویزیونی اعلام کرده است، بازیکنان تیم ملی این کشور قبل از بازی با استرالیا در مقدماتی جام جهانی 1994 از مواد غیر مجاز استفاده کرده اند.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، مارادونا ضمن این ادعا، ''''خولیو گروندونا'''' نایب رییس فیفا و رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین را متهم کرده که در جریان این دوپینگ بوده است.
وی در مصاحبه تلویزیونی خود پرسیده است: چرا قبل از بازی با استرالیا هیچ کنترل ضد دوپینگی صورت نگرفت، در حالی که در تمامی بازی های دیگر بازیکنان تست شدند.
وی گفت: در همان بازی بود که تکلیف آرژانتین برای رفتن به جام جهانی روشن می شد. این تقلب است و گروندونا از آن خبر داشت.
وی افزود: اتفاقی که افتاد این بود که قبل از بازی، ما به سرعت یک قهوه خوردیم. آنها چیزی درون قهوه ریخته بودند که باعث می شد بیشتر بدویم.
تیم ملی فوتبال آرژانتین در آن بازی که در بوینوس آیرس برگزار شد به برتری یک بر صفر دست یافت و با توجه به تساوی بازی رفت که در سیدنی برگزار شده بود، توانست جواز حضور در جام جهانی آمریکا را به دست بیاورد، اما در جریان این مسابقات مارادونا به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دوپینگش اخراج شد و به خانه بازگشت.
مارادونا در این باره اظهار داشت: ما هر چیزی که پزشک تیم تجویز می کرد را استفاده می کردیم. ما برای رفتن به جام جهانی همه چیز می خوردیم. من اکنون این حرف ها را می زنم، چون اظهارات گروندونا در مورد مواد مخدر مثل این است که چیزی در مورد دوپینگ در فوتبال و بیماری که من از آن رنج می بردم، نمی داند.
مارادونا معتقد است دولت آرژانتین به ریاست ''''کریستینا فرناندز'''' به دلیل قراردادی که تلویزیون برای پخش رایگان مسابقات لیگ با فدراسیون داشت، از گروندونا حمایت می کند.
وی ادامه داد: از دولت نمی خواهم که وی را اخراج کند ولی باید تغییراتی صورت بگیرد.
بنا بر این گزارش، اختلاف بین رییس فدراسیون آرژانتین و مارادونا اولین بار زمانی علنی شد که وی تصمیم گرفت قرارداد مارادونا به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور را تمدید نکند.
گروندونا 80 ساله هفته گذشته نیز حرف هایی در مورد تلاش مارادونا برای ترک مواد مخدر زد که عصبانیت بازیکن افسانه ای فوتبال آرژانتین را بر انگیخت.
گروندونا در مورد پیشنهاد مارادونا در مورد این که باید بازنشسته شود، گفته بود: من پیر هستم، اما سالمم.
مارادونا که در سال 1986 با تیم ملی آرژانتین به قهرمانی در جام جهانی رسید، گفته است از گروندونا به خاطر این سخنان شکایت خواهد کرد.
وی تأکید کرد: شما نمی توانید به این سادگی در مورد مشکلی مثل آنچه من داشتم، صحبت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد