مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

حمیت آلتینتوپ: بزرگترین هدف من پیوستن به رئال بود

حمیت آلتینتوپ، خرید جدید باشگاه رئال، اعلام کرد که پیوستن به این باشگاه مهمترین هدفش بوده اما در حال حاضر تمام تمرکزش را روی دیدار تیم ملی ترکیه مقابل بلژیک در مقدماتی یورو 2012 گذاشته است.

این بازیکن ترک تبار که از سال 2007 برای بایرن بازی می کرد، چند روز قبل با قراردادی چهار ساله به رئال

آلتینتوپ فصل ناامیدکننده ای را با بایرن سپری کرد. او در حالی که از شرایط آرمانی دور بود، از ترکیب اصلی فن خال نیز خارج شده بود.

با این وجود او این مشکلات را پشت سر گذاشت و به تیم رویاهایش، رئال، پیوست.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" همه می دانند که بازی کردن برای رئال بزرگترین هدف من بود. من برای اینکه به این تیم برسم، تمام تلاشم را انجام دادم. حالا بسیار خوشحال هستم. من خوش شانسم که به رئال آمدم."

تیم ملی ترکیه روز 3 ژوئن باید در مرحله مقدماتی یورو 2012 با بلژیک روبرو شود و آلتینتوپ که در حال حاضر به دلیل مصدومیت دور از میادین است، به دنبال کسب آمادگی است.

" مصدومیت من جزئی نبود و به همین دلیل بهبودی ام طول کشید. تمرکز من روی بهبودی و بازی مقابل بلژیک است."
ترکیه در حال حاضر با 9 امتیاز بعد از آلمان و بلژیک در رده سوم گروه قرار دارد."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد