مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

والدانو: سال آینده یا جای من است یا جای مورینیو

نایب رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا از مدیریت باشگاه خواست تا تکلیف او را روشن کرده و بداند که سال آینده یا جای او است یا جای مورینیو.

به نقل از آس اسپانیا، خورخه والدانو که از ابتدای ورود مورینیو به رئال مادرید با وی مشکل داشته به بهانه‌های مختلف و به احترام باشگاه سکوت و حتی برابر خبرنگاران خود را دوست صمیمی آقای خاص معرفی کرده است.

وی در جریان ناکامی‌های اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به شدت معترض بود و عقیده داشت که ضربه اصلی از سوی افکار اشتباه مورینیو بر پیکره رئال مادرید وارد شده است.
والدانو در این خصوص اظهار داشت: سال آینده یا جای من است یا جای مورینیو، واقعا در توانم نیست که یک سال دیگر را با او همکاری کنم، اگر با استعفای من مشکل حل می‌شود؛ مسئله‌ای نیست، اما می‌خواهم بهترین تصمیم گرفته شود تا در نهایت این رئال مادرید باشد که سود ‌کند نه من.
اکنون فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید باید تصمیم جدی و شفاف اتخاذ کند تا مشکل آقای مرموز (والدنو) و آقای خاص (مورینیو) به بهترین شکل حل شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد