مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

زانتی: به رکورد 1000 افتخار می‌کنم

کاپیتان آرژانتینی اینترمیلان که در برابر رم توانست هزارمین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام دهد، از این موضوع بسیار خوشحال است.

این رکورد در دیدار اینترمیلان برابر رم و در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا رقم خورد. اینتری‌ها پس از تساوی در این دیدار و با توجه به پیروزی در دیدار رفت، به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

خاویر زانتی در این خصوص گفت: شب فوق العاده‌ای بود. باید از همه تشکر کنم. این بازی برایم بسیار مهم و سخت بود. احساس خوبی دارم و تصور می‌کنم مسئولیتم سنگین‌تر شده است.

وی ادامه داد: رسیدن به رکورد هزار بازی در دوران حرفه‌ای بسیار سخت است. همواره از همه چیز درس گرفته‌ام و به هر مشکلی به چشم یک فرصت نگاه کرده‌ام. دوست دارم همچنان به فوتبال ادامه دهم.

زانتی در مورد بازی با رم نیز گفت: باید این بازی را می‌بردیم. زمانی که قهرمانی در سری A را از دست دادیم، تصمیم گرفتیم حداقل در کوپا ایتالیا بتوانیم از عنوان قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم. تصور می‌کنم در بازی با پالرمو بتوانیم پیروز شده و قهرمان شویم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد