مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دالگلیش در آنفیلد ماندنی شد

کنی دالگلیش به عنوان مربی موقت به آنفیلد رفت، ولی با امضای قراردادی 3 ساله در جمع سرخپوشان ماندگار خواهد بود.

دالگلیش در شروع سال 2011 جایگزین روی هاجسون در لیورپول شد. قرار بود او تنها تا پایان فصل جاری روی نیمکت این تیم لیگ برتری بنشیند. سرخ‌ها که در شروع فصل جاری هاجسون را جانشین رافائل بنیتس اسپانیایی کرده بودند، نتوانستند به همکاری با او ادامه بدهند و در نهایت از کنی دالگلیش بازیکن و مربی قدیمی خود خواستند تا این تیم را از بحران بیرون ببرد. نتایج خوب لیورپول با او باعث شد تا قراردادی 3 ساله را دریافت کرده و در آنفیلد ماندگار شود.

پایگاه اینترنتی باشگاه لیورپول از امضای قرارداد جدید و سه ساله با بازیکن سال های دور تیم ملی فوتبال انگلیس خبر داد. آنفیلدی‌ها با دالگلیش در هفته های اخیر توانسته اند از 21 امتیاز ممکن به 19 امتیاز دست پیدا کرده و آرسنال را با تساوی یک بر یک و منچسترسیتی را با شکست 3 بر صفر روانه کنند.

مربی موقت لیورپول نیز از امضای قرارداد تازه ابراز خوشحالی کرد و گفت:‌ "تنها تا پایان فصل برنامه ریزی کرده بودم. باشگاه در حال حاضر تصمیم گرفته است برای مدت طولانی تری با من و استیو کلارک همکاری کند. این خبر فوق العاده ای است. لیورپول باشگاه بزرگی است و افتخار می کنم اجازه دارم کار ویژه ای را صورت دهم. دوست دارم از همه بازیکنان و سران باشگاه قدردانی کنم. از تمامی آنهایی که در بازگشتم در ماه ژانویه صمیمانه من را پذیرا شدند."

کنی دالگلیش پیش از این در فاصله سال های 1985 تا 1991 نیز هدایت لیورپول را در دست داشت و در آن دوره در 61 درصد بازی ها پیروز از میدان خارج شد. او در بازگشت به آنفیلد تنها در 52 درصد بازی ها برنده بود ولی هواداران لیورپول در حال حاضر نمی توانند مربی بهتری را برای تیم شان در نظر داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد