مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

چهار جلسه محرومیت برای آقای خاص

یوفا نتوانست تا 18 اردیبهشت صبر کند و گفته می‌شود که حکم محرومیت چهار جلسه‌ای برای مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا صادر شده است.

یوفا طی حکمی برای مورینیو چهار جلسه محرومیت در نظر گرفته و در انتهای این حکم رسمی آورده است: مبلغ جریمه و احکامی که احتمالا به این حکم اولیه اضافه خواهد شد که در تاریخ 18 اردیبهشت ابلاغ می‌شود.
چهار جلسه محرومیت مورینیو در چهار بازی رسمی از لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و او مربی هر تیم باشد باید این چهار جلسه را تحمل کند.

یکی به خاطر اعتراض به کارت زرد راموس و آلونسو، یکی به خاطر اظهارات خود در خصوص بازی رئال مادرید و بارسلونا، دیگری به خاطر توهین به یوفا و چهارمی به خاطر توهین به داور و جامعه داوری.
در زمینه زمان و میزان جریمه دقیق در برخی از سایت‌های خبری برای اطمینان از زمان آینده استفاده شده و این حکم رسمی هنوز به رسانه‌های معتبر اروپایی به صورت رسمی ابلاغ نشده است.
یوفا روز گذشته از رسانه ای شدن بیانیه خود به تاریخ 18 اردیبهشت ماه و پس از بازی برگشت دو تیم بارسلونا و رئال مادرید خبر داد اما پیش بینی می‌شد که زودتر از این احکام قطعی این سازمان به رسانه های نفوذ کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد