مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مسی در یک قدمی رکورد نیستلروی و گرد مولر

لیونل مسی با دو گلی که در بازی رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، آمار گلهای خود را در این فصل به عدد 11 رساند. او اکنون با رکورد 12 گل رود فان نیستلروی تنها یک گام فاصله دارد.

مهاجم آرژانتینی بارسا در این فصل 11 بار دروازه حریفان آبی – اناری ها را در لیگ قهرمانان اروپا باز کرده است. مسی با یک گل دیگر می‌تواند به رکورد بیشترین گل زده در این رقابتها که از آن "رود فان نیستلروی" است، برسد. مهاجم کنونی هامبورگ در فصل 2003 – 2002 با شیاطین سرخ 12 گل را به ثمر رساند که تا به امروز رکورد به شمار می‌آید. آخرین بار کاکا، مهاجم کنونی رئال مادرید و سالهای پیش میلان در فصل 2007 – 2006 توانسته بود، بیش از 10 گل را در یک فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

مسی همچنین می‌تواند به رکورد دیگر نیستلروی برسد. مرد هلندی در 3 فصل از لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود، عنوان بهترین گلزن را از آن خود کند. مسی در صورت رسیدن به عنوان آقای گلی در سال جاری هم به نیستلروی خواهد رسید و هم به گرد مولر. مهاجم دهه 70 بایرن مونیخ سه سال پیاپی توانسته بود، بهترین گلزن جام باشگاه های اروپا – لیگ قهرمانان کنونی شناخته شود. مولر از این گذشته 4 بار توانست عنوان بهترین گلزن باشگاه‌های اروپا را به دست بیاورد که این هم رکوردی به نام خود اوست.

رکورد بیشترین گل زده در یک فصل از جام باشگاه های اروپا – پدر لیگ قهرمانان کنونی – همچنان از آن ژوزه آلتافینی مهاجم دهه 60 میلان است که در فصل 1963 – 1962 توانست 14 گل را برای قرمز و مشکی پوشان به ثمر برساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد