مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ثبت سه رکورد تازه برای گیگز

مهاجم ولزی تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاف با شالکه‌، جدا از گلزنی سه رکورد جدید خلق کرد.

به نقل از کیکر، رایان گیگز شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل تیم آلمانی نمایش خیره‌کننده‌ای داشت. وی در این بازی در دقیقه 67 توانست مانوئل نویر، دروازه‌بان خوش‌درخشیده آبی‌پوشان را مغلوب کرده و در پیروزی 2 بر صفر گل نخست را به نام خویش ثبت کند.

در کنار این موفقیت، گیگز 37 ساله سه رکورد تازه نیز ثبت کرد. از جمله رکورد "مسن‌ترین گلزن لیگ قهرمانان‌ "‌ که متعلق به فیلیپو اینزاگی ایتالیایی بود، ‌را پاک کرد و خود صاحب این عنوان شد.
از طرفی او رکورد رائول گونزالس، مهاجم اسپانیایی شالکه و گذشته رئال ‌مادرید را در زمینه گلزنی در فصول مختلف این پیکارها شکست به طوری که ثابت کرد در 15 دوره از این مسابقات، گلزن بوده است.

سومین رکورد خلق شده توسط این گلزن باسابقه، مربوط به هنر و استعداد بالای وی در ساختن گل استژ زیرا تا قبل از این بازی، سازنده 4 گل اخیر شیاطین سرخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
گیگز که از ابتدای دهه نود در خدمت سرخ‌های اولدترافوردیژ است، همواره بازیکنی متعصب و وفادار به پیراهن تیم نخست شهر منچستر بوده است. در جدال مذکور در کنار او، وین رونی برای مچستر‌یونایتد گل زد.
دیدار برگشت چهارشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد