مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بارسلونا و رئال مادرید بیشترین دستمزد به بازیکنان پرداخت می کنند

بارسلونا و رئال مادرید دو تیم مطرح فوتبال اسپانیا، هر سال به طور متوسط بیش هفت میلیون دلار به بازیکنان خود دستمزد پرداخت می کنند.

به گزارش بیزنس اسپورت، این دو باشگاه که جزو سه باشگاه ثروتمند فوتبال در جهان هستند، توانسته اند تیم ''‌نیویورک یانکیز'' آمریکا را که بالاترین پرداخت در میان تیم های ورزشی را داشته است، پشت سر بگذارند.
موسسه تحقیقاتی ''اسپورتینگ اینتلیجنس'' اعلام کرده که بارسلونا در فصل گذشته به طور متوسط هفت میلیون و 900 هزار دلار و رئال مادرید هفت میلیون و 400 هزار دلار به بازیکنان خود پرداخت کرده اند.
تیم یانکی ها در همین سال شش میلیون و 800 هزار دلار به بازیکنان خود پرداخت کرده است.
تیم های بسکتبال لس آنجلس لیکرز و اورلاندو مجیک در ''ان.بی.ای'' (NBA) آمریکا از لحاظ پرداخت حقوق به بازیکنان در میان باشگاه های ورزشی جهان در رده چهارم و پنجم هستند.
تیم انگلیسی چلسی از نظر پرداخت دستمزد به بازیکنان در رده ششم جهان قرار دارد.
همچنین اسامی تیم های منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال هم در میان 30 تیم که بالاترین پرداخت را به بازیکنان خود دارند، دیده می شود.
''نیک هریس'' نویسنده این مقاله تحقیقاتی گفت: طی سالهای گذشته بیشترین پرداخت ها متعلق به باشگاه های آمریکایی بیس بال و بسکتبال بود، اما افزایش روزافزون دستمزدها در میان باشگاه های مطرح اروپایی این روند را تغییر داده است. با این حال اتحادیه فوتبال اروپا ''یوفا'' مقرراتی را تحت عنوان پرداخت منصفانه وضع کرده تا این پرداخت ها را تعدیل کند.
به موجب این قرارداد، باشگاه ها نمی توانند بیش از درآمدی که دارند بابت دستمزد به بازیکنان پول پرداخت کنند.
باشگاه رئال مادرید برای ششمین سال پیاپی در میان 20 باشگاه ثروتمند فوتبال در جهان در رده نخست قرار گرفته است. از این لحاظ بارسلونا در رده دوم و منچستریونایتد سوم است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد