مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پیروزی ناجوانمردانه پرسپولیس با دستور دایی برابر استیل‌آذین

تیم فوتبال پرسپولیس برابر استیل‌‌ آذین ناجوانمردانه به برتری رسید.

آخرین بازی هفته‌ سی‌ام لیگ برتر از ساعت 19:05 بین دو تیم پرسپولیس و استیل آذین و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد و پرسپولیس 2 بر یک به برتری رسید.
مجتبی زارع در دقیقه 22 برای پرسپولیس گلزنی کرد و سیاوش اکبرپور دو دقیقه بعد گل تساوی استیل آذین را به ثمر رساند.
در حالی که بازی در دقیقه 94 دنبال می‌شد سوشا مکانی مصدوم شد و توپ را به بیرون زد تا پزشکان او را مداوا کنند اما علی دایی به بازیکنان تیمش دستور داد بازی جوانمردانه را رعایت نکنند و توپ را به بازیکنان حریف ندهند. سپهر حیدری هم با توجه به این نکته اوت را بلند به داخل محوطه جریمه استیل آذین پرتاب و آرفی توپ را به گل تبدیل کرد.
همین موضوع باعث به جنجال کشیده شدن دیدار در دقایق پایانی شد و بازیکنان استیل آذین به شدت به رعایت نشدن بازی جوانمردانه اعتراض کردند به طوری که در این لحظات درگیری شدیدی بین بازیکنان رخ داد. نورمحمدی و ماتئوس در همین دقایق با کارت قرمز خداداد افشاریان اخراج و چند بازیکن نیز با کارت زرد جریمه شدند.
محمدی هم در دقیقه 85 با دریافت کارت زرد دوم از استیل آذین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، حمیدرضا علی‌عسگر، علیرضا محمد، مازیار زارع، حسین بادامکی، امیر حسین فشنگچی( از دقیقه 65 محمد منصوری)، محمد نوری، مجتبی زارع( از دقیقه 65 اشپیتم آرفی) و وحید هاشمیان(از دقیقه 89 سکوبرت)
سرمربی: علی دایی

ترکیب استیل آذین:
سوشا مکانی، مهدی مهدوی‌کیا، مهدی محمدی، ماتئوس، علی عشوری‌زاد، هادی ایمانی( از دقیقه 58 امیر شاپورزاده)، حسین کعبی، میلاد زنید‌پور( از دقیقه 65 کاظم برجلو)، حسین کاظمی، بابک لطیفی( از دقیقه 77 فریدون زندی) و سیاوش اکبرپور
سرمربی: محمود یاوری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد