مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برد و صدرنشینی یک ساعته سپاهان

تیم‌ فوتبال سپاهان از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استیل‌‌‌‌آذین را شکست داد و به صدر جدول رسید.

تیم‌های فوتبال استیل‌‌‌آذین و سپاهان از ساعت 15:30 امروز در حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار حسین کاظمی، شاگرد سابق قلعه‌نویی در استقلال، استیل‌آ‌‌‌ذین را پیش انداخت تا محمود یاوری در اولین حضورش در این تیم به عنوان سرپرست حداقل در نیمه اول با پیروزی کار را به انتها برساند.
در ادامه این دیدار و با آغاز نیمه دوم میلوراد یانوش، مهاجم سپاهان کار را برای این تیم به تساوی کشاند تا شاگردان قلعه‌نویی به ادامه مسابقه امیدوار شوند.
در دقیقه 80 و در حالی که 2 تیم بازی پایاپایی را ارائه می کردند، ابراهیم توره سپاهان را 2 بر یک پیش انداخت تا این تیم سال 89 را با پیروزی و کسب 3 امتیازی دیگر به پایان برساند.
سپاهان با این پیروزی 52 امتیازی شد و تا قبل از پایان دیدار ذوب‌‌آهن و شاهین بوشهر در صدر جدول ایستاد و در صورتی که ذوبی‌‌ها در دیدار امروز به هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی برسند، سپاهان در پایان هفته بیست و هفتم به عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر لقب خواهد گرفت.
سعید مظفری زاده، داور این دیدار به احسان حاج‌صفی،‌ امید ابراهیمی، رضا عنایتی از سپاهان و کاظم برجلو از استیل‌‌‌آذین کارت زرد نشان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد