مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

اتلتیکو 1- رئال 2؛ برد دست و پا شکسته در داربی هیجانی

اتلتیکو نتوانست طلسم 12 ساله دربی مادرید را بشکند و رئال موفق شد مثل تمامی سالهای اخیر برنده دربی مادرید باشد.رئال با این برد 73 امتیازی شد وپایین ترودر فاصله 5 امتیازی بارسا قرار گرفت.

گلها :‌بنزما و اوزیل برای رئال و آگرو برای اتلتیکو
داور : تیکسیرا ویتینس ،استادیوم: بیسنته کالدرون


احطار : دیارا، مارسلو و ژابی از رئال و اویفالوسی و آگرو از اتلتیکو


رئال مادرید : کاسیاس ، راموس ، په په ، کاروالیو ، دیارا ،‌ژابی ، خدیرا ، اوزیل ، بنزما و رونالدو / تعویضی ها : دی ماریا ،‌ آربلوا و آدبایور



اتلتیکو : دخیا ، اویفالوسی ، گودین ، دومینگز ، فیلیپه ، الیاس ، تیاگو ، سوارز ،‌ره یس ،‌آگرو ، فورلان / تعویضی ها : کاستا و کوکه

شرح بازی :

برد دشوار رئال در بیسنته کالدرون ارزش بسیاری دارد گرچه آنها هم مثل بارسا در بازی ختافه باید ممنون شانس خوبشان باشند.آنها با بدنهای  تحلیل رفته خوب شروع کردند و با گل تماشایی بنزما پبش افتادند اما فشار حریف روی حرکات ره یس و آگرو سفبدها را عقب راند و اگر درخشش کاسیاس نبود بازی به تساوی می رسید. با اینحال در اوج حملات حریف این رئال بود که با ضربه اوزیل به گل دوم رسید.




رئال مادرید که از بازی چهارشنبه خیلی خسته بود ، دیگر بعد از آن سعی کرد که زیاد فشار نیاورد و بازی را کنترل کند .در نیمه دوم این اتلتیکو بود که حمله می کرد و آنها سرانجام خبلی دیر گلشان را توسط آگرو به ثمر رساندند تا لحظات پایانس با التهاب به پایان برسد اما در آخرین دقیقه کاسیاس ضربه یر آگرو را مهار کرد تا رئال 3 امتیاز با ارزش این بازی را کسب کند.جالب اینکه کاسیاس در پایان بازی  گفت که "سه امتیاز با ارزشی‌" توسط تیمش در کالدرون کسب کرده است ، هر چند که می داند که "نتیجه شاید کمی ناعادلانه باشد " اما خوشحال است که تیمش از موقعیتهایش استفاده کرده در حالی که حریف این کار را نکرده است .


شرح گلها :

1-0 : پاس در عمق فوق العاده خدیرا باعث شد که بنزما با دروازه بان حریف تک به تک شود تا بازیکن فرانسوی با یک ضربه چیپ خوب گل اول بازی را بزند .

2-0 : روی حرکت در عرض عالی مارسلو از چپ و پاسش به بیرون ، اوزیل با یک ضربه به مرکز دروازه و از بالای سر دخیا ، دروازه اتلتیکو را گشود .اوزیل امروز بازهم بهترین بود.

2-1 :‌ حرکت خوب آگرو و شوت زمینی این بازیکن باعث شد که اتلتیکو فاصله را به حداقل برساند .


اتفاق وبژه:کریستیانو و مارسلو ، دو بازیکن رئال مادرید مورد آماج حملات هواداران اتلتیکو در ویسنته کالدرون بودند .در دقایق پایانی بازی در ویسنته کالدرون ، فحاشی ها به بازیکنان رئال مادرید به اوج خو درسید . شعارهای "مرگ بر کریستیانو " و "مارسلوی میمون " در زمان تعویض بازیکن پرتغالی و خطای بازیکن برزیلی روی اویفالوسی به گوش می رسید


آمار بازی :
شوت : 14-14 / شوت به چارچوب : 10-10 / کرنر : 1-12/ آفساید : 6-3 / اوت : 19-29 / مالکیت توپ :55-45

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد