مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مذاکره آرسنال با بارسا برسرسسک

آرسن ونگر، مربی آرسنال در صحبتهایی با اسکای سپورتس به این نکته اشاره کرد که هیچ یک از ستاره های جوانش در پایان رقابتهای این فصل آرسنال را ترک نخواهد کرد و دست کم نهایت تلاشش را برای محقق ساختن این اتفاق انجام خواهد داد.

مربی فرانسوی آرسنال درمورد سسک فابرگاس هم صحبت کرد و گفت:« آرسنال به سسک نیاز خواهد داشت.حرفم را باور کنید، سسک بازیکن ویژه ای است؛ او استثنایی است و می خواهیم او را در تیممان داشته باشیم.»

با وجودی که ونگراصلا نمی خواهد که سسک از تیمش برود، ولی مهمترین نکته خواسته و میل خود بازیکن و توافقی است که در پایان فصل گذشته به عمل آمده. تمام شایعات منتشره گویای آن است که سسک فابرگاس می خواهد به بارسلونایی که در رختکن آن تیم عمر فوتبالی اش را آغاز کرد بازگردد.

از همین رو اکنون اطلاعات درز کرده از امیریتس آنقدر زیاد شده است که رسانه های انگلیسی در گزارشهایشان اعلام کرده اند که سران آرسنال مذاکرات برای انتقال سسک به رختکن بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی و با رقمی منطقی (در حدود 45 میلیون یورو) را آغاز کرده اند.

سسک فصل گذشته به درخواست مربی اش برای ادامه حضور در رختکن آرسنال احترام گذاشت و در امیریتس ماند ولی به نظر می رسد که باید منتظر انتقال او به بارسلونا باشیم.

گویا چند ماهی است که این ستاره اسپانیایی با سران بارسا به توافق رسیده و تنها به اندکی زمان برای توافقات نهایی سران دو باشگاه و بعد از آن رسمی شدن این انتقال نیاز است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد