مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

احتمالی جنجالی:برگزاری 4 ال کلاسیکو در 15 روز!!

درصورت رویارویی بارسا و رئال مادرید در مرحله یک چهارم پایانی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا این تیم در طول 15 روز، 4 مرتبه مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این احتمالات است که فوتبال را مبدل به ورزشی جذاب و تماشایی نموده است. در ماه آوریل سال جاری میلادی ممکن است رکوردی در مصافهای بارسلونا و رئال مادرید ثبت شود

البته همه چیز به نتایج قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بسته است. اگر درمراسم قرعه کشی این رقابتها که بعدازظهر جمله برگزار می شود،دو تیم رئال مادرید و بارسلونا با هم رودررو شوند، شاهد برگزاری 4 دیدار ال کلاسیکو در طول 15 روز خواهیم بود.

این در حالی است که این دو تیم در روز شانزدهم آوریل در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از سری رقابتهای لالیگا مقابل هم قرار خواهند گرفت وتنها 4 روز بعد، یعنی در روز بیستم آوریل ، در ورزشگاه مستایا دیدار فینال جام حذفی باشگاه های اسپانیا را برگزار خواهند کرد. تا به اینجای کار،برگزاری این دو دیدار قطعی است .

در صورتی که این دو تیم در قرعه کشی روز جمعه به هم بخورند، می بایست در روزهای ششم و سیزدهم آوریل در دو دیدار رفت و برگشت در مرحله یک چهارم پایانی مقابل هم قرار بگیرند. البته در صورتی که این دو تیم در مرحله یک چهارم پایانی هم قرعه نشوند هم ممکن است در مرحله نیمه نهایی این رقابتها که دیدارهای رفت و برگشت آن در روزهای 27 آوریل و 4 می برگزار می شود، مقابل هم قرار بگیرند.

البته ایده آل ترین حالت برای فوتبال اسپانیا این است که این دو تیم در فینال رقابتهای اروپایی و در ورزشگاه ومبلی که درتاریخ 28 ماه می برگزار می شود، به مصاف هم بروند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد