مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

رئال 3 - لیون صفر / صعود قاطعانه رئال به یک چهارم

رئال در تمام 90 دقیقه ریتم تهاجمی خود را حقظ کرد و یکی از بهترین بازیهای این فصل را به نمایش گذاشت.

رئال مادرید با بردی قاطعانه در برنابئو بالاخره از سد طلسم یک هشتم  نهایی این جام گذشت و به یک چهارم  نهایی رسید. این بردی بود که با بازی خوب چند ستاره مثل اوزیل  ،  دی ماریا ، مارسلو و خدیرا به دست آمد. بردی که کیفیت فنی رئال را به نمایش گذشت و هواداران رئال را به کسب  قهرمانی تورنمنت امیدوار کرد.
ژوزه مورینیو رئال مادرید را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند. این اتفاق برای اولین بار در هفت سال گذشته روی می‌داد.
بازی رئال- لیون با میدان داری حریف فرانسوی آغاز شد اما بلانکو بلاخره ابتکار  عمل را در دست گرفت و موافق به پیروزی دلچسبی شد. آنها بعد از چند حمله و ضربه فوق العاده  رونالدو بالاخره با یک دوی زیبای مارسلو و کریس به نتیجه رسیدند و این بازیکن پرتحرک  برزیلی بالاخره هوگو لوریس را مغلوب کرد . رئال در نیمه اول به حملات خود ادامه داد اما برای گلزنی تا دقیقه 66 صبر کرد تا با ضربه بنزما به گل برسد. بنزما در روزی که کریس نسبتا کم فروغ بود نمیشه خوبی دشت. و یک گل هم در نیمه اول زاده بود که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.
در اواسط نیمه دوم کریم بنزما گل دوم را هم زد تا تیمش نفس راحتی بکشد و با خیالی آسوده بازی را دنبال کند. توپی بلند باعث سردرگمی دژان لوورن و کریس شد و بنزما توانست توپ را بگیرد و از بین دو پای یوریس وارد دروازه کند.
گل سوم رئال هم توسط دی ماریا به ثمر رسید که یکی از بهترینهای دیدار بود.  توپ بلند دیگری به محوطه جریمه لیون رسید و با اشتباه مدافعان، مسعود اوزیل ضربه سر زد و آنخل دی‌ماریا آن را پشت سر یوریس انداخت.
از نکات جالب این بازی می شود به تعویض کریس رونالدو اشاره کرد که به دلیل شرایط وی رخ داد. رئال بعد از بیرون رفتن او گل سوم را زد.

بازیکنان رئال : کاسیاس ، مارسلو ،‌په په ، کاروالیو ، راموس ، ژابی ، خدیرا ، اوزیل ، دی ماریا ،‌رونالدو و بنزما / تعویضی ها : گرانرو‌، کانالس و آدبایور
بازیکنان لیون : لوریس ، ره وییره ، کریس ، لوورن ، گورکوف ، تولالان ، کالستروم ، برایاند ، لوپز و دلگادو / تعویضی ها : پاید ، پیانیچ و گومیس
کارت زرد : په په و کاروالیو از رئال و گورکوف و سیسوخو از لیون
آمار بازی :
شوت : 14-5 / شوت به چارچوب : 10-4 / توپگیری : 4-7 / کرنر : 9-4 / اوت : 24-27 / مالکیت توپ : 48-52


قرعه کشی

جمعه در نیون (سوئیس) فرعه کشی مراحل پایانی چمپیونزلیگ فصل 11-2010 که در هشتم خرداد در ومبلی برگزار می شود ، انجام خواهد شد . هشت تیم به مرحله یک چهارم چمپیونزلیگ رسیده اند و هیچ محدودیتی هم برای رویارویی آنها وجود ندارد و تیمهای هر ملیتی می توانند به هم بخورند ، هر تیمی می تواند در مقابل هر کدام از هفت تیم دیگر قرار گیرد ، یعنی امکان برگزاری الکلاسیکو در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هست . دو تیم لالیگایی باقی مانده در تورنمنت که از مدعیان اصلی قهرمانی هم به شمار می روند ، آن هم در حالی که در کوپا و در لیگ برنابئو قرار است که در فروردین این دو تیم بازیهایی با هم داشته باشند .
به گزارش مرجع خبری رئال مادرید علاوه بر این دو تیم اسپانیایی ، سه تیم انگلیسی ، اینتر از ایتالیا و شالکه از آلمان و در نهایت یک تیم اوکراینی به عنوان پدیده ، در مرحله یک چهارم حاضر خواهند بود .
هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم بدین شرح هستند :‌ رئال مادرید ، بارسلونا ، شالکه ، تاتنهام ، چلسی ، یونایتد ، اینتر و شاختار دونتسک.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد