مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

یاوری مدیر فنی و سرپرست باشگاه استیل ‌آذین شد

با حکم حسین هدایتی مالک و رییس هیات مدیره باشگاه استیل آذین تهران، محمود یاوری بعنوان مدیر فنی و سرپرست این باشگاه منصوب شد.

شبه نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین تهران ، حسین هدایتی روز یکشنبه در مورد آخرین تحولات باشگاه استیل‌آذین اظهار داشت: با توجه به نتایج اخیر استیل‌آذین در لیگ برتر جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور علی پروین برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که محمود یاوری تا انتهای لیگ برتر در فصل جاری به عنوان مدیر فنی و سرپرست باشگاه استیل‌آذین منصوب شود.
وی افزود: یاوری با توجه به موافقت پروین انتخاب شده و در کلیه امورات تیم اختیار تام دارد.
هدایتی خاطرنشان کرد: از این به بعد هم خودم شخصا در کلیه بازی‌های تیم اعم از داخلی و خارجی در کنار استیل‌آذین هستم تا به هدف اصلی خودمان در لیگ برتر برسیم. امیدوارم با این تغییرات به جایگاه اصلی‌مان در لیگ برتر برسیم.
همچنین هدایتی اعلام کرد که صادق درودگر سرپرست باشگاه استیل‌آذین بزودی در این باشگاه یک پست جدید خواهد گرفت.
مدیر فنی و سرپرست جدید تیم فوتبال استیل آذین نیز بعد از انتخابش به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال استیل آذین گفت: در ابتدا جا دارد از اعتمادی که مسئولان باشگاه استیل آذین به من داشتند، تشکر کنم و خوشحالم که دوباره در کنار پروین هستم.
محمود یاوری افزود : استیل آذین بازیکنان خوب و بزرگی دارد اما به دلیل اینکه دچار بدشانسی و افت روحی شده الان در وضعیت خوبی نیست. امیدوارم بتوانم با تدابیری که دارم به این تیم کمک کنم و این تیم را به کمک بازیکنان بزرگش به جایگاه اصلی اش برسانم.
وی در باره حضور پروین در استیل آذین تصریح کرد: پروین از مفاخر فوتبال ماست و خوشحالم که دوباره در کنار او کار می کنم و قصد داریم با کمک هم استیل آذین را به موفقیت برسانیم. من با پروین خاطرات خوبی دارم و حالا هدفم این است تا کاری کنیم که انشاالله با استیل آذین در لیگ برتر بمانیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد