مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آمار و رکوردهای بایرن پس از دیدار برابر هامبورگ

این روزها آمار و ارقام و رکوردها بیشتر متمرکز بر تعداد پاسهای سالم و تعداد گل زده و... است و بیشتر برای کمک به تحلیل تیمها و آنالیز قبل و بعد از بازی از آنها استفاده می شود حال در اینجا رکوردها و آمار متفاوتی را که توسط باشگاه و بازیکنان پس ازدیدار برابر هامبورگ بدست آمده است ذکر خواهیم کرد.

2-آرین روبن توانست مقابل هامبورگ هتریک کند و این دومین هتریک روبن در بوندسلیگا محسوب می شود. ستاره هلندی باواریایی ها نقش موثری در حملات بایرن داشت و توانست 5 ضربه به سمت دروازه هامبورگ روانه و پنج موقعیت گل نیز برای هم تیمی هایش مهیا کند.


57- بایرن در حال حاضر با 57 گلزده در این فصل بوندسلیگا بهترین خط حمله را داراست و از تمامی تیمهای حاضر از این حیث بهتر بوده است.


59- باواریایی ها 59 درصد از زمان بازی را در اختیار داشتند و از این نظر نیز برتری از آن بایرن بود.


71- دانیل فن بویتن با بازگشت خود توانست عملکرد بهتری به خط دفاع بایرن ببخشد 71 درصد از تکل های فن بویتن با موفقیت همراه بود و نقش موثری در خنثی سازی حملات هامبورگ داشت.


90- فرانک ریبری در دیدار برابر هامبورگ 90 امین حضور بوندسلیگایی خود را جشن گرفت میرو کلوزه نیز با حضور چند دقیقه ای خود به عنوان بازیکن تعویضی توانست 90 امین بار با پیراهن بایرن در بوندسلیگا حاضر شود.


100- فیلیپ لام 100 امین حضور متوالی خود در ترکیب بایرن را در دیدار امروز تجربه کرد و رکوردی شگفت انگیز و دست نیافتنی را به ثبت رسانید رکوردی که دوسال پیش در دیدار برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان آغاز شد و تا امروز ادامه یافت و در آینده نیز ادامه پیدا می کند.


101- باستین شواین اشتایگر با 101 ضربه به توپ بهترین عملکرد را در زمین داشت و نشان داد که محوریت بازی بایرن برعهده اوست. در تیم هامبورگ نیز یارولیم با 53 ضربه بهترین بود.


175- دانیل فن بویتن در این دیدار 175امین بازی بوندسلیگایی خود را انجام داد و همیت آلتینتاپ نیز با حضور چند دقیقه ای به جای روبن توانست به این رکورد دست یابد.


3002- پیروزی دیشب و کسب 3 امتیاز آن سبب شد تا بایرن 3002 امین امتیاز خود در تاریخ بوندسلیگا را کسب کند و از این حیث در بین تیمهای حاضر در بوندسلیگا همچنان رکورد دار بماند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد