مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

یک تیم روستایی فرانسه خواهان جذب لیونل مسی است!

رییس یک باشگاه فوتبال آماتور در دهکده ای در فرانسه در پی تلاش برای جذب 'لیونل مسی' ستاره تیم بارسلونا با محرومیت شش ماهه از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه مواجه شد.

فدراسیون فوتبال فرانسه گفته است که درخواست این رییس باشگاه فوتبال در روستای 400 نفره به طنز شبیه است. ''سدریک انژولراس'' رییس باشگاه فوتبال '' بورنه'' که در عین حال دروازه بان تیم نیز هست به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است نمی داند به چه دلیل از ریاست تعلیق شده ولی حدس می زند این خواسته اش به مذاق روسای فدراسیون فوتبال فرانسه خوش نیامده است. وی گفت فدراسیون فوتبال فرانسه نامه او را به عنوان یک درخواست واقعی قلمداد کرده و آن را به کمیسیون نقل و انتقالات فرستاده است.
 انژولراس تا هفتم ژوئن (17 خرداد) از هرگونه فعالیت درحوزه فوتبال محروم است و سه ماه دیگر نیز محرومیت تعلیقی خواهد داشت. رییس معلق باشگاه فوتبال بورنه گفت که درخواست او هرگز به ''پپ گواردیولا'' سرمربی باشگاه بارسلونا نرسید زیرا فدراسیون فوتبال مانع ارسال درخواست وی شده و نگذاشته نامه اش به اسپانیا برود.
 مسی بازیکن 23 ساله بارسلونا دوگل از سه گل تیمش مقابل آرسنال را در نوکمپ به ثمر رساند وبارسلونا را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برد. انژولراس گفت که بارسلونا تاکنون با او تماس نگرفته است. وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا می خواهد مسی به عنوان بازیکن قرضی به تیمش بیاید به طنز گفت: افتخار بزرگی است.
 تیم فوتبال بورنه در دسته دوم لیگ منطقه ای در اورژن در جنوب فرانسه است. انژولراس در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر طرفدار دارد، گفت: فکر می کنم ده تا کمتر از بارسلونا در نوکمپ. به هر حال نژولراس برای تحقق آرزوهایش حداقل تا فصل آینده باید صبر کند تا محرومیتش به پایان برسد.

وی گفت: این فصل برای من تمام شده است.من چهار روز فرصت داشتم درخواست تجدیدنظر کنم ولی این کار را نکردم. هزینه تیم ما زیاد بوده و پول کافی برای درخواست تجدیدنظر نداشتیم. نمی خواستم با درخواست تجدیدنظر بیش از این به تیم ضربه بزنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد