مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

صعود بارسلونا و شاختار دونتسک

دیدارهای برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا بامداد چهارشنبه برگزار شد که با برتری و صعود تیم های بارسلونا و شاختار دونتسک همراه بود.

دیدار مهیج و حساس آرسنال و بارسلونا در شرایطی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که در بازی رفت ، نماینده انگلیس در خانه خود با حساب دو بریک به برتری رسیده بود .
بارسلونا در بازی برگشت با نتیجه سه بریک از سد میهمان خود گذشت تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را دریافت نماید و ارسنال را از گردونه این رقابتهای معتبر خارج کند.
ابتدا ''لیونل مسی '' در وقت های تلف شده نیمه نخست برای میزبان گلزنی کرد اما در دقیقه 53 '' بوسکز'' هافبک بارسلونا به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا بازی یک بریک مساوی شود.
پس از این گل ، تیم بارسلونا حملات دامنه داری را تدارک دید تا اینکه در دقیقه 68 توسط '' ژاوی '' به گل دوم رسید و دو دقیقه بعد توسط مسی از روی نقطه پنالتی گل سوم را ثبت کرد.
در دیگر بازی همزمان ، تیم ''‌شاختار دونتسک '' در زمین خود با حساب سه برصفر اث رم را نقره داغ کرد و راهی مرحله بعدی شد. '' هوبش من '' ، '' لیلیان '' و '' ادواردو''‌ در دقایق 18 ، 58 و 87 برای شاختار گلزنی کردند . این تیم در بازی رفت نیز موفق شده بود در رم تیم میزبان را سه بردو تسلیم کند .
در ادامه این رقابتها چهارشنبه شب ، شالکه با والنسیا و تاتنهام با اث میلان پیکار می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد