مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

گالیانی: کاکا باید سطح توقعش را کاهش دهد

نایب رئیس باشگاه میلان ایتالیا درخصوص احتمال بازگشت کاکا به خانه سابقش گفت: شرط بازگشت کاکا به میلان کاهش سطح توقع این بازیکن است.

به نقل از رویترز، آدریانو گالیانی نایب رئیس 66 ساله باشگاه میلان ایتالیا در هم‌اندیشی بازاریان و اصناف تاثیرگذار در اقتصاد ایتالیا به خبرنگاران گفت: فروش کاکا به رئال مادرید به سود میلان و به ضرر خود بازیکن بود، قبل از انتقال قطعی در این خصوص به کاکا هشدار دادم و اطمینان داشتم که روزهای خوشی را در پایتخت اسپانیا تجربه نخواهد کرد. البته او بدشانس هم بود و مصدوم شد، اما رئال مادرید تیمی است که خیلی ازبزرگان فوتبال در این تیم موفق نبوده‌اند و شاید جز زیدان و فیگو هر ستاره بزرگ دیگری که به این تیم آمده به سمت فراموشی و افت روحی و جسمی حرکت کرده است.
گالیانی ادامه داد: حال و روز بن‌زما را ببینید، این بازیکن مدام در حال گلزنی است، می‌درخشد و با همه وجودش در خدمت تیم است، من برای پرس احترام زیادی قایل هستم و به عنوان شریک تجاری او در چندین پروژه بزرگ جهانی قصد دخالت در باشگاهش را ندارم اما حضور نام بن‌زما در فهرست فروش قطعی رئال مادرید کمال بی‌انصافی است، کاکا هم وقتی نامش را در فهرست فروش می‌بیند انگیزه‌ای برای درخشش نخواهد داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد