مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

روسونری تورین را فتح کرد

میلان با این برد الهام بخش ، 61 امتیازی شد در حالیکه اینتر میلان رقیب همیشگی آث میلان که با یک بازی کمتر ، 53 امتیاز اندوخته دارد و در رده دوم جدول ایستاده ، عصر یکشنبه میزبان جنوا خواهد بود


سومین باخت متوالی یووه در بازی بزرگ ایتالیا رقم خورد. این یک نمایش کامل از سوی میلان بود که حالا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شد.

گفتنی است، بازی در شرایطی آغاز شد که  یوونتوس رو به جلو بازی می کرد و در 10 دقیقه ی اول مارتینز و کراسیچ بسیار فعال بودند و در حملات یووه بسیار تاثیر گذار بازی می کردند ولی بعد از ان به دلیل خطراتی که تیم میلان بر روی دروازه ی یوونتوس ایجاد کرد دو بازیکن کناری یووه به عقب متمایل شدند.از کار افتادن بازیکنان کناری یووه باعث تنها شدن تونی و ماتری مهاجمان یووه شد و تیم میلان که از لحاظ بدنی قوی تر از یووه نشان داد بازی بهتری را به نسبت تیم تورینی انجام داد و مرکز میدان به صورت کامل در اختیار بازیکنان روسونری بود.

 نیمه دوم اوضاع برای یوونتوس بسیار بد تر شد و تک حملاتی که بانوی پیر در نیمه اول را ترتیب می داد نتوانست در نیمه دوم ترتیب دهد و دل نری سرمربی یووه هیچ طرح و اندیشه ای برای بهتر شدن اوضاع تیم خود در سر نداشت.
در بیست دقیقه ی ابتدایی نیمه دوم تیم میلان صاحب مطلق توپ و میدان بود و بازیکنان این تیم از تمامی روش ها برای رسیدن به گل بر روی دروازه ی یوونتوس حمله ور شدند و در طرف مقابل یووه بدون برنامه و استراتژی خاصی بازی را دنبال می کرد و در خط دفاعی تنها به دفع توپ و در خط میانی نیز عدم هماهنگی به شدت به چشم می خورد. 

جیان‌لوییجی بوفون در این دیدار تا اواسط نیمه دوم نمایش خوبی داشت، اما سرانجام در دقیقه 68 تسلیم شد، زمانی که گتوزو پاس روبینیو تازه‌وارد را گرفت و شوت ضعیفی زد که بوفون به شکلی عجیب توپ را رها کرد و اجازه داد اولین گل فصل گتوزو به ثمر برسد.

. بعد از این گل همه ی طرفداران یووه تصور می کردند بعد از دریافت گل حملات یووه شدت خواهد گرفت اما برنامه ی هجومی تیم یوونتوس هیچ تغییری پیدا نکرد و حتی یک حمله ی خطرناک را نتوانست بر روی دروازه ی تیم صدرنشین سری آ انجام دهد و تیم میلان در ان سمت میدان صاحب موقعیت های مسلم گلزنی شد.

در نهایت ورود دل پیرو که در دقایق پایانی به میدان امد بدون ثمر بود و میلان حتی با همکاری کلارنس سیدورف و زلاتان ایبراهیموویچ می‌توانست به گل دوم هم برسد.
نمایش میلان در این دیدار فوق‌العاده بود و آنها حالا با 61 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی و اینتر در صدر جدول قرار دارند.

فشار بر لوییجی دل‌نری و مردانش هم بیشتر شد. آنها با 41 امتیاز هفتم هستند و امیدوارند بتوانند به رقابت‌های اروپایی فصل بعد راه یابند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد