مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

شکست بارسلونا و آاس رم مقابل آرسنال و شاختار

در روز دوم دور رفت از بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار گردید که در مهمترین دیدار تیم آرسنال با نتیجه دو بر یک مقابل بارسلونا به پیروزی رسید.

به گزارش سایت فوتبال سه در روز دوم دور رفت از بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار گردید که در مهمترین دیدار تیم بارسلونا در نیمه اول و در دقیقه 26 با گل داوید ویلا یک بر صفر از تیم آرسنال جلو افتاد و این برتری تا دقیقه 78 که گل اول تیم آرسنال توسط رابین فان پرسی به نتیجه رسید ادامه داشت و در دقیقه 83 گل تمام کننده آرشاوین بازی یک بر صفر باخته را تبدیل به برد دو بر یک برای تیم آرسنال کرد.
در دیدار دیگر امشب  تیم آ اس رم ایتالیا سه بر دو مقابل تیم شاختار شکست خورد.
دیشب نیز دو دیدار برگزار انجام شده بود که تیم میلان یک بر صفر بازی را به تاتنهام واگذار کرد. تک گل تیم تاتنهام را پیتر کروچ در دقیقه 80 به ثمر رساند و در در دیدار دیگر تیم والنسیا یک بر یک مقابل تیم شالکه 04 متوقف شد ، در دقیقه 17 نیمه اول این دیدار تیم والنسیا با گل روبرتو سولدادو برتر میدان شد و این برتری را تا دقیقه 64 که گل تساوی بازی توسط رائول گنزالز بازیکن شالکه 04 به ثمر رسید ادامه داد ، در دقیقه پایانی این دیدار اشمیتز از تیم شالکه 04 پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و نهایتا با نتیجه یک بر یک این دیدار خاتمه یافت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد