مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پیشنهاد 60 میلیون یورویی رئال برای جذب فابرگاس

باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا قصد دارد برای در اختیار گرفتن سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی باشگاه ارسنال، پیشنهادی اغوا کننده به این باشگاه انگلیسی بدهد.

روزنامه ورزشی مارکا در شماره امروز خود نوشت: مسئولان باشگاه رئال مادرید در نظر دارند برای خرید سسک فابرگاس اسپانیایی، شصت میلیون یورو به باشگاه ارسنال انگلیس پیشنهاد کنند.
این روزنامه افزود: ممکن است در صورت به نتیجه رسیدن این معامله، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، نیز به ارسنال انگلیس منتقل شود.
روزنامه مارکا افزود: هافبک تهاجمی باشگاه ارسنال انگیس که از مدتها پیش نظر مساعد مسئولان باشگاه رئال مادرید و همچنین رقیب دیرین این تیم یعنی بارسلون را جلب کرده است، هدف اول کهکشانیها در فصل اینده فوتبال اسپانیا است.
این روزنامه افزود شصت میلیون دلار که باشگاه رئال مادرید حاضر است برای خرید هافبک بیست و سه ساله ملی پوش اسپانیایی ارسنال بپردازد از مبلغی که احتمالا بارسلون برای جذب این بازیکن پیشنهاد خواهد کرد، بیشتر خواهد بود.
انتقال کریم بنزما از رئال مادرید به ارسنال انگلیس، نیز احتمال به قراردادی که میان دو باشگاه امضا خواهد شد،‌ اضافه می شود.
کریم بنزما هنوز هم نتوانسته است سرمربی و مسئولان باشگاه رئال مادرید را به حفظ وی در این باشگاه متقاعد کند.
شاید سسک فابرگاس که پیوسته از تمایل خود برای بازی کردن در تیم بارسلون اسپانیا سخن گفته است، با دریافت پیشنهاد اغوا کننده رئال مادرید در انتخاب تیم اینده اش مردد شود. فابرگاس فوتبال خود را از بارسلون شروع کرد و در سن پانزده سالگی به لیگ برتر انگلیس رفت.
فابرگاس سال گذشته در گفتگو با مطبوعات ورزشی اعلام کرد : من از هواداران بارسلون هستم، من مثل پدرم و بسیاری دیگر از اعضای خانواده ام، یکی از اعضای این باشگاه هستم و از بچگی این باشگاه را دوست داشتم.
بارسلون اسپانیا سال گذشته برای خرید فابرگاس سی و پنج میلیون یورو به ارسنال پیشنهاد کرد اما توپچی ها بازیکن ارزشمند اسپانیایی خود را حفظ کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد