مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کاسیاس و پیشی گرفتن از سوبی سارتا

دروازه بان رئال مادرید با انجام 158 بازی برای تیم ملی اسپانیا رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.

ایکر کاسیاس دیشب و با حضور در دروازه تیم ملی اسپانیا در دیدار دوستانه مقابل کلمبیا توانست از رکورد آندونی سوبی سارتا به عنوان بازیکنی که بیشترین بازیهای ملی در ترکیب ماتادورها را داشته عبورکند. این با در نظر داشتن تمام بازیهای ملی در تمام رده های مختلف است.

کاسیاس در این دیدار ترکیب در اصلی اسپانیا قرارداشت و در برد 0-1 تیمش مقابل کلمبیا تاثیرگذار بود. این بازی، یکصد و پنجاه و هشتمین بازی ملی کاسیاس از زمان حضور او در تیمهای رده های پائین تر اسپانیاست و در کل این دروازه بان با تجربه 116 بار پیراهن تیم بزرگسالان اسپانیا را برتن کرده است.

بدین ترتیب کاسیاس، رکورد آندونی سوبی سارتا، دروازه بان سابق بارسلونا را که 157 بازی ملی برای تیمهای رده های سنی مختلف اسپانیا برگزار کرده بود را پشت سر گذاشت. سوبی سارتا در کل 126 بار در دروازه تیم بزرگسالان اسپانیا قرار گرفت

بهترین دروازه بان دنیا در سال 2010 و دارنده دستکش طلایی جام جهانی آفریقای جنوبی سال گذشته با ماتادورها به قهرمانی دنیا رسید و در سال 2008 نیز در جام ملتهای اروپا قهرمانی را تجربه کرد. او در سال 1999 نیز با تیم ملی زیر 20 ساله های اسپانیا در تورنمنت نیجریه به قهرمانی رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد