مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برتری آرژانتین و اسپانیا ، شکست برزیل

دیدارهای دوستانه فوتبال چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه در نقاط مختلف دنیا برگزار شد که برتری آرژانتین مقابل پرتغال ، شکست برزیل در فرانسه و پیروزی خفیف اسپانیا قهرمان جهان برابر کلمبیا از جمله حوادث مهم بود.

دریکی از بازیهای مهم و تماشایی تیم ملی ارژانتین موفق شد با حساب دو بریک از سد پرتغال بگذرد. آنخل دی مارا در دقیقه 14 و لیونل مسی در دقیقه 90 برای آرژانتین و کریستین رونالدو در دقیقه 21 برای پرتغال در این بازی گلزنی کردند.
برزیل که در پاریس میهمان فرانسه بود با یک گل از پا درامد که کریم بنزما مهاجم رئال مادرید تک گل این بازی را در دقیقه 55 به ثمر رساند.
در شهر دورتموند ، تیم ملی المان مقابل ایتالیا تن به تساوی یک بریک داد . میروسلاو کلوزه در دقیقه 16 برای تیم میزبان و جوزپه روسی در دقیقه 81 برای تیم ایتالیا در این دیدار گل زدند.
تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید میزبان کلمبیا بود ، در نهایت با یک گل دیر هنگام موفق شد به پیروزی خفیف برسد.
داوید سیلوا در دقیقه 86 تیر خلاص را شلیک کرد و توانست دروازه میهمان سمج خود را باز کند .
در سایر بازیهای دوستانه مهم این نتایج بدست امد:

جمهوری چک 2 کروواسی 4 ، ترکیه صفر کره جنوبی صفر ، دانمارک 1 انگلیس 2 ، هلند 3 اتریش 1 ، بلژیک 1 فنلاند 1 ، نروژ صفر لهستان 1 ، اسکاتلند 3 ایرلندشمالی 1


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد