مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پیروزی تیم چین مقابل تیم 10 نفره کویت

تیم ملی چین شنبه شب در ادامه پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا مقابل تیم 10 نفره کویت به پیروزی رسید.

در این دیدار که از گروه نخست این مسابقه ها و در ورزشگاه الغرافه برگزار شد، تیم ملی چین با دو گل مقابل تیم کویت به برتری رسید تا امیدوار به صعود به مرحله یک چهارم پایانی شود.
''ژانگ لین پنگ‌'' در دقیقه 58 و ''دنگ ژاوکسانگ''‌ در دقیقه 67 برای تیم ملی چین گلزنی کردند.
''مسعود ندا'' مدافع تیم ملی کویت در دقیقه 36 به دلیل خطا بر روی ''‌یانگ ژو'' مهاجم تیم چین از زمین بازی اخراج شد.
بازیکنان دو تیم ملی چین و کویت در دقایق نخست، بازی محتاطانه و درگیرانه ای را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه دروازه های دو تیم به طور جدی تهدید نشد.
روند این دیدار پس از اخراج ''مسعود ندا'' مدافع تیم ملی کویت در دقیقه 36 تغییر کرد به گونه ای که قرمزپوشان چینی نبض بازی را در دست گرفتند.
بازیکنان تیم ملی چین در نیمه دوم با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا با پیروزی دیدارهای خود را در جام ملت های آسیا آغاز کنند.
چینی ها در نیمه دوم قصد داشتند تا از کناره ها به دروازه ''نواف خالدی'' سنگربان تیم کویت نزدیک شوند که حملات قرمزپوشان در دقایق 58 و 67 به ثمر نشست تا چینی ها امیدوار به صعود به مرحله یک چهارم پایانی جام ملت های آسیا شوند.
اما بازیکنان تیم ملی کویت که با قهرمانی در بازیهای غرب آسیا و جام خلیج فارس گام به پانزدهمین دوره جام ملت های آسیا گذاشته اند در این دیدار دور از انتظار ظاهر شدند.
بازیکنان کویت تا اواسط نیمه نخست بازی پایاپایی را برابر چین به نمایش گذاشتند اما اخراج مدافع این تیم مزید بر علت شد تا آبی پوشان کنترل بازی را از دست دهند.
در دیگر دیدار گروه نخست که جمعه شب در ورزشگاه خلیفه برگزار شد،‌ تیم ملی قطر با دو گل مغلوب تیم ازبکستان شد.
در ادامه این دوره از رقابت ها، عصر فردا (یکشنبه) دو دیدار از گروه دوم مرحله مقدماتی برگزار می شود که تیم های ژاپن با اردن و عربستان با سوریه به مصاف هم می روند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد