مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

شایعات فوتبال انگلیس


روی هاجسون، سرمربی لیورپول، آورام گرنت، سرمربی وستهم و کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی بعد از نتایج ضعیف و باخت روز گذشته در خطر از دست دادن کرسی مربیگری در باشگاهشان هستند. (دیلی میل) (ریسینگ پست)

سرآلکس فرگوسن به /ادوین وندرسار؛ توماس کوشچاک؛ وز براون؛ گری نویل؛ اوون هارگریوز و مایکل اوون/ اجازه رفتن از باشگاه در تابستان پیش رو را داده. (دیلی تلگراف)

شایعاتی مبنی بر اینکه هری ردنپ سرمربی تاتنهام و دیوید بکام، بازیکن سابق تیم ملی انگلستان در قالب یک تیم مربیگری هدایت تیم ملی انگلستان را بر عهده بگیرند به گوش می رسد. هر چند سرمربی تاتنهام این موضوع را رد کرده است/ (دیلی میرور)

گفته می شود، سام آلاردایس سرمربی برکنار شده بلکبرن قصد دارد سرمربیگری تیم ملی قطر، میزبان جام جهانی 2022 را بر عهده بگیرد. (سان)

باشگاه تاتنهام پیشنهادش برای خرید اندی کارول، بازیکن نیوکاسل را پس گرفت. سفیدهای تاتنهام برای خرید این ستاره تیم نیوکاسل 25 میلیون پوند پیشنهاد کرده بودند. (گل)

گلن جانسن، بازیکن لیورپول از سوی آقای خاص پیشنهاد گرفته. رئال مادرید قصد دارد این دفاع راست از آنفیلد به برنابئو بیاورد. (کوت آف ساید)

کریستوفر سامبا، بازیکن بلکبرن سرانجام آرسنال را ترجیح داد و به احتمال زیاد در ماه آینده در ورزشگاه امارات توپ می زند. دو باشگاه لندنی دیگر تاتنهام و چلسی هم به دنبال خرید این بازیکن بودند. (مترو)


باشگاه بحران زده چلسی قصد دارد "سرخیو آگرو" از باشگاه اتلتیکو مادرید را با قرراردادی 38 میلیون پوندی به این باشگاه بیاورد. (آی ام اس کوتینگ)

دو باشگاه تاتنهام و لیورپول برای به خدمت گرفتن "امانوئل آدبایور" بازیکن منچستر سیتی به صورت قرضی تلاش می کنند. گفته می شود ایستلند ترجیح می دهد این بازیکن توگویی را به لیورپول بدهد. دلیل این کار هم حضور تاتنهام در لیگ قهرمان اروپا و شانس آنها برای قهرمانی عنوان شده. (سان)

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال هم به دنبال خرید دنیل آگر، بازیکن لیورپول است که مدتی است در ترکیب اصلی قرمزهای لیورپول قرار ندارد. (کوت آف ساید)

گفته می شود باشگاه تاتنهام قصد دارد پول حاصل از فروش روبی کین را صرف هزینه های جانبی برای آوردن دیوید بکام به این باشگاه بکند. باشگاه لوس آنجلس گالکسی از تاتنهام خواسته 500 هزار پوند بکام را بیمه کند تا در صورت مصدومیت خسارت زیادی متحمل نشوند. (سان)

باشگاه آث میلان برای قانع کردن باشگاه منچستر سیتی بر سر خرید "ماریو بالوتلی" قصد دارد آلکساندره پاتو را به این باشگاه بفروشد. (کوت آف ساید)

لاسانا دیارا، یکی از مهره های رئال مادرید بعد از اینکه به باشگاهش گفته قصد رفتن دارد، حالا تصمیم گرفته به منچستر یونایتد بیاید و در انگلستان بازی کند. (تاک اسپورت)

کارلوس ولا، بازیکن آرسنال از سوی باشگاه والنسیا پیشنهادی 2 میلیون پوندی دریافت کرده. والنسیا این مبلغ را برای قرض گرفتن بازیکن به آرسنال پیشنهاد کرده. (سان)

گابریل ملیتو، بازیکن بارسلونا بعد از اینکه پیشنهاداتی از سوی دو باشگاه بلکبرن و وستهم داشت حالا می تواند در بلکبرن به صورت قرضی بازی کند. (دیلی میرور)

سرمربی جدید باشگاه اینتر میلان "لئوناردو" کارلوس تبس را اولین خرید اصلی تیمش در فصل نقل و انتقالات پیش رو دانسته. (تاک اسپورت)

دیوید بکام که از آمریکا به انگلستان برگشته تا دو ماه در یکی از باشگاههای کشورش به صورت قرضی بازی کند، اتومبیل پورشه ای را که 100 هزار پوند در آمریکا خریده بود و 50 هزار پوند هم خرج آن کرده بود را در وبسایت /ای بی/ گذاشته تا بفروشد. دوسال پیش او اتومبیل بی ام دبیلو ام3 خود را در این وبسایت بین 75 تا 90 هزار پوند بیش از قیمت واقعی فروخت. تنها به این دلیل که ماشین متعلق بکام بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد