مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

یورگن گده مربی تیم استقلال تهران شد

«یورگن گده» مربی آلمانی، قراردادش را با باشگاه استقلال ثبت کرد و فردا (جمعه) در ترکیه به این تیم ملحق می‌شود.


چند هفته پیش علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد یک مربی خارجی به جمع کادر فنی این تیم اضافه می‌شود و در نیم فصل دوم روی نیمکت آبی پوشان پایتخت می‌نشیند.

پس از اعلام این خبر، رسانه‌های مختلف از یورگن گده که سابقه سرمربیگری در تیم پرسپولیس تهران و کار در تیم‌های فوتبال امید و ملی بزرگسالان کشورمان را دارد به عنوان گزینه مربیگری در تیم استقلال یاد کردند.

علی نظری جویباری، روز پنجشنبه با تایید امضای قرارداد باشگاه استقلال با گده خاطرنشان کرد: روز گذشته قرارداد یورگن گده را ارسال کردیم و وی پس از امضای این قرارداد اعلام کرد فردا/جمعه/ در ترکیه به اردوی تیم استقلال اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که نمی‌دانم سمت دقیق گده چیست، ادامه داد: قرارداد گده تا پایان فصل است و وی پس از حضور در ایران قراردادش را به صورت رسمی ثبت می‌کند.

قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که حضور گده در استقلال پیشنهاد چه کسی بود، یادآور شد: پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال، درخواست حضور یک مربی خارجی را به باشگاه ارائه داده بود و باشگاه هم با گزینه‌های مورد نظر وارد مذاکره شد تا سرانجام با گده به توافق رسید.

نظری افزود: پیش از این قرار بود گمالویچ، مربی تیم پاس همدان به جمع کادر فنی استقلال اضافه شود که وی به دلایلی نتوانست ما را در نیم فصل دوم همراهی کند.

قائم مقام باشگاه استقلال همچنین در خصوص وضعیت شکایت این باشگاه از هوار ملامحمد، هافبک عراقی گفت: ما با کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند شوخی نداریم. پس از آنکه هوار اعلام کرد به ایران نمی‌آید از وی شکایت کردیم و تا مشخص شدن موضوع، شکایت خود را پیگیری می‌کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد