مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

لیورپول بدنبال جذب سرمربی بورسیادورتموند

درپی ناکامی‌های تیم لیورپول در فصل کنونی رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، نام یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند برای جایگزینی مربی کنونی لیورپول به شدت بر سر زبان‌ها افتاده است.


بدون شک روی هاجسون در موقعیت مناسبی به لیورپول نیامده است. وی در حالی تابستان گذشته تیم فولام را برای پیوستن به لیورپول ترک کرد که این تیم در شرایط بسیار بدی قرار داشت و بسیاری از بازیکنان آن از جمله جرارد و تورس اصلاً در شرایط آمادگی بدنی مناسب قرار ندارند. لیورپول در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس قرار دارد و تماشاگران از این نتیجه راضی نیستند.
یکی از گزینه‌های جدی جایگزینی روی هاجسون، مربی دورتموند است که البته هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای در این زمینه دریافت نکرده است. از سوی دیگر هیچکس نیز در دورتموند با رفتن کلوپ موافق نیست چون این مربی چهل و سه ساله آلمانی نتایج نسبتاً‌ خوبی با این تیم گرفته است.
وی در سال دو هزارو هشت میلادی به دورتموند آمد این تیم را در سال دو هزار و نه به مقام ششم و در سال دو هزار و ده به مقام پنجم بوندس لیگا رساند. این تیم در حال حاضر نیز در صدر جدول رده‌بندی بوندس لیگا قرار دارد.
پیشتر نیز منابع خبری از احتمال جایگزینی دیدیه دِشام سرمربی تیم فوتبال المپیک مارسی فرانسه به جای هاجسون خبر داده بودند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد