مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بارسلونا 2 – لوانته 1: اولین برد در سال 2011

لوانته نمایشی خوب مقابل بارسلونا داشت و در دقایق پایانی دیدار می‌توانست بازی را به تساوی بکشد.

بارسلونا سال 2011 را بسیار شاد آغاز کرد و آن را با پیروزی دو بر یک مقابل لوانته سخت‌کوش جشن گرفت.
به دلیل مصدومیت کارلس پویول و محرومیت جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و اریک آبیدال در مرکز خط دفاعی قرار گرفته بودند. لیونل مسی هم به دلیل سفر طولانی از آرژانتین در لیست بارسا قرار نداشت.
بارسا در نیمه اول نتوانست دفاع بسیار مستحکم لوانته را باز کند، اما در دقیقه 46 به گل رسید. دانی آلوس در محوطه جریمه موقعیتی عالی یافت، اما تعلل کرد و در نهایت هم خودش ضربه را نزد و آن را به پدرو سپرد تا او با ضربه‌ای که از میان مدافعان لوانته گذشت و به یکی از آنها برخورد کرد، گل اول را بزند. البته کنترل توپ و ضربه پدرو عالی بود.
بارسا در دقیقه 59 به گل دوم رسید. دانی آلوس توپ را به پشت محوطه جریمه پاس داد و پدرو با ضربه‌ای دقیق و قدرتمند دروازه مانولو رینا را برای بار دوم گشود.
پدرو کمی بعد می‌توانست هت‌تریک کند اما ضربه او روی پاس عالی تیاگو آلکانتارای تازه‌وارد روی تیر دروازه فرود آمد.
در دقیقه 80 بالمیرو بالدو پاسی عالی به کریستین استوانی داد و او هم سر ضرب توپ را با شوتی محکم وارد دروازه بارسلونا کرد. این دو بازیکن هر دو تعویضی بودند. این گل با تشویق تماشاگران بارسلونا همراه بود.
در دقایق پایانی لوانته به سمت دروازه بارسا تاخت و موقعیت‌هایی هم برای به تساوی کشاندن بازی داشت، هرچند که بارسا هم می‌توانست گل سوم را بزند. آنها یک بار در دقیقه 86 موقعیتی عالی را از دست دادند و دانی آلوس در حالی که می‌توانست توپ را به سادگی به داوید ویا و پدرو بدهد که بهترین موقعیت برای گل‌زنی را داشتند، با سانتری عجیب توپ را از دست داد. در دقیقه 88 هم ضربه چیپ داوید ویا از بالای سر مانولو وارد دروازه لوانته شد که داور آن را آفساید اعلام کرد، هرچند که صحنه آهسته نشان می‌داد گل ویا کاملا صحیح بود.
بارسا با این برد از 17 بازی 46 امتیاز دارد و لوانته هم از 17 بازی 15 امتیاز گرفته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد