مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

چلسی 3-3 استون ویلا: آتش بازی در استمفوردبریج

آبی های لندن در اولین دیدارشان در سال جدید مقابل تیم بحران زده استون ویلا به تساوی رسیدند تا از جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر خارج شوند.

در این دیدار جذاب و نفس گیر که در نهایت با نتیجه 3-3 به پایان رسید، لمپارد، دروگبا و تری برای چلسی گلزنی کردند و اشلی یانگ، هسکی و کلارک گلزنان سیتی در این دیدار بودند.

 نیمه اول این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید در حالی که هر دو گل بازی روی ضربات پنالتی به ثمر رسید. ابتدا فرانک لمپارد در دقیقه 23 دروازه حریف را باز کرد اما در فاصله 4 دقیقه به پایان بازی یانگ کار را به تساوی کشاند.

 نیمه دوم را تیم استون ویلا بهتر آغاز کرد و امیل هسکی در دقیقه 47 روی پاس استیوارت داونینگ بازی را به تساوی کشید. پس از این گل حملات پردامنه چلسی آغاز شد اما ضربات لمپارد و دروگبا توسط مدافعان حریف یکی پس از دیگری برگشت داده شد.

 این نتیجه تا دقیقه 84 ادامه داشت و به نظر می رسید یک شکست خانگی دیگر برای شاگردان آنچلوتی در حال رقم خوردن است اما در شش دقیقه پایانی، لحظات دراماتیکی رقم خورد.

 ابتدا دیدیه دروگبا گل تساوی را وارد دروازه برد فریدل کرد تا کابوس شکست از ذهن هواداران چلسی (به قول جواد خیابانی مردم چلسی!) بیرون برود.

 اما آبی ها به تساوی راضی نبودند و به حملات شان ادامه دادند تا اینکه دردقیقه 89 جان تری استمفورد بریج را غرق در شادی کرد. اما این خوشحالی چندان پایدار نبود در آخرین لحظات بازی کلارک، مدافع پیش تاخته حریف دروازه چلسی را بار دیگر باز کرد تا کارلتو و شاگردانش دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

 با این تساوی چلسی 35 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول سقوط کرد. اکنون اختلاف آنها با تیم صدرنشین منچستریونایتد به شش امتیاز افزایش یافت. این در حالی است که شیاطین سرخ یک بازی کمتر انجام داده اند.

 استون ویلا نیز با 21 امتیاز یک پله صعود کرد و در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت. البته در صورتی که ویگان امشب بتواند نیوکاسل را شکست دهد، شاگردان اوولیه بار دیگر به رتبه شانزدهم بازخواهند گشت.   

 داور: لی میسن

 بازیکنان دو تیم:

 چلسی: چک، تری، بروما، کول، فریرا(بوسینگوا57)، اسین، رامیرس(کالو73)، لمپارد، دروگبا، آنلکا(استوریج78)، مالودا

 استون ویلا: فریدل، کوئیار، کالینس، دان، کلارک، آگبونلاهور(آلبرینگتون85)، پتروف، رئو کوکر، داونینگ، اشلی یانگ، هسکی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد