مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

10 جمله به یاد ماندنی سال 2010

مایکل یوخین از سایت گل بین‌المللی، 12 ماه گذشته را در 10 نقل قول جمع‌بندی کرده است.


10. «این موضوع برای یک فوتبالیست شرم‌آور است.»
ژان تیگانا، مربی بوردو دریافت که یوان گوفران، بازیکن تیمش به چمن آلرژی دارد!
 
9. «آدم‌کش یورکشایر را که نخریده‌ایم!»

هری ردنپ به این ترتیب از خرید جنجالی ویلیام گالاس از آرسنال دفاع می‌کند. تا حالا که او خرید خوبی بوده است. (آدم‌کش یورکشایر لقب پیتر ساتکلیف، قاتل زنجیره‌ای انگلیسی است.)

 
8. «دچار کاسانیت شده‌ام!»

ریکاردو گارونه، رییس سمپدوریا مشکلش با آنتونیو کاسانو را این چنین شرح می‌دهد. او واژه کاسانیت بر وزن بیماری‌هایی مانند آرتریت (آرتروز) و تاندونیت ساخته است. سیلویو برلوسکونی هم شاید در سال 2011 این بیماری را بگیرد.

 
7. «حرفم را باور کنید؛ فاینورد در آستانه کارهای بزرگی است.»

ویم فان‌هانگم، اسطوره فاینورد روتردام حرفش را بد موقعی زد؛ تنها 24 ساعت پیش از آن که تیم محبوبش ده بر صفر مقابل PSV آیندهوون شکست بخورد. این بدترین باخت تاریخ این باشگاه هلندی بود.

 
6. «من فرد ایده‌آل مادرید هستم، چون هیچ ترسی از هیچ‌ چیز ندارم.»

از آن حرف‌های همیشگی ژوزه مورینیو که آن را در سپتامبر، در اوایل ماجراجویی‌اش در رئال به زبان آورد. او خبر نداشت در 29 نوامبر چه بلایی سرش می‌آید.

 
5. «کرویف و گواردیولا باید با هم به بیمارستان روانی بروند، خفه شوند، بنشینند و با کارت بازی کنند.»

مینو رایولا به همه مردم دنیا گفت که موکلش، زلاتان ایبراهیموویچ چه نظری درباره افراد حاضر در بارسلونا دارد. او این حرف‌ها را پس از ناکامی در نوکمپ به زبان راند.

 
4. «به دنبال گرفتن انتقام به این‌جا نیامده‌ام.»

بله، صحیح! وسلی اسنایدر یکی از بزرگ‌ترین کتمان حقیقت‌های سال را با این جمله رقم زد و ما هم حرفش را باور کردیم! او در یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات طعنه‌آمیز تاریخ، با پیراهن اینتر مقابل آرین روبن از بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو بازی کرد. این دوئلی بین دو بازیکن هلندی بود که فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید آنها را به اجبار از مادرید رانده بود.

 
3. «تو همین اواخر قهرمان جام جهانی شده‌ای دیگر؟»

مجری تلویزیونی شبکه‌ای آمریکایی به این طریق از آمدن تیری آنری به نیویورک استقبال کرد. آن هم در شرایطی که فرانسه در جام جهانی 2010 مضحکه همه شد و احتمالا بزرگ‌ترین افتضاح تاریخ جام‌های جهانی را رقم زد.


2. «من حاضر نیستم کنار یک توپ‌جمع‌کن در نشست خبری بنشینم.»

دیه‌گو مارادونا حاضر پس از پیروزی آرژانتین در دیداری دوستانه در آلمان، حاضر نمی‌شود در نشست خبری کنار توماس مولر بنشیند. سه ماه بعد، مولر گل اول دیدار مقابل آرژانتین را می‌زند و آلمان این دیدار کلاسیک را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، با نتیجه چهار بر صفر می‌برد. مولر هم با این گل بهترین گل‌زن جام می‌شود.

 
1. «ویوا ال‌پولپو!» (زنده‌باد اختاپوس!)

طرفداران و رسانه‌های اسپانیا از پل اختاپوس به دلیل گل آندرس اینیستا در فینال جام جهانی تشکر می‌کنند. این غیب‌گوی درگذشته، بی‌تردید حیوان سال 2010 بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد