مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

یک مشتری اروپایی برای رونالدینیو

با ورود آنتونیو کاسانو به سن سیرو، رونالدینیو، ستاره برزیلی روسونری در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و باشگاه برزیلی زیادی برای خرید او ابراز تمایل کرده اند. اما اکنون گفته می شود ممکن است او راهی پاری سن ژرمن شود.

این باشگاه فرانسوی، اولین مقصد ستاره برزیلی در اروپا بود.
روبرتو دی آسیس، برادر و مدیر برنامه های رونالدینیو اعلام کرد که باشگاه میلان برای فروش این بازیکن 8 میلیون یورو می خواهد.
او روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر باشگاهی می خواهد رونالدینیو را بخرد، باید مبلغی که میلان تعیین کرده، پرداخت کند." او همچنین افزود:" یک باشگاه اروپایی نیز برای خرید او ابراز تمایل کرده است."
گفته می شود میلانی ها دوست ندارند این بازیکن را به یک باشگاه ایتالیایی واگذار کنند و باشگاهی که برای خرید رونالدینیو پا پیش گذاشته، پاریس سن ژرمن است.
این انتقال تاکنون به دلیل درخواست مالی باشگاه میلان انجام نشده است اما ممکن است پیشنهاد باشگاه فرانسوی شرایط را تغییر دهد.
رونالدینیو می خواهد به تیمی برود که بتواند به طور ثابت بازی کند تا به این ترتیب شانس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به دست بیاورد و شاید حضور در پاری سن ژرمن این شرایط را برای او فراهم کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد