مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پیروزی تیم ملی کاتالونیا بر هندوراس

تیم ملی فوتبال کاتالونیا موفق شد با نتیجه 4 بر صفر برابر تیم ملی هندوراس به پیروزی برسد.

دیدار دو تیم ملی کاتالونیا و هندوراس در ورزشگاه المپیک مونتخوئیس ایالات جدایی طلب و آزادیخواه کاتالان برگزار شد.
در این دیدار کورو 27، گارسیا 49 و بوخان کرکیچ 60 و 70 موفق به گلزنی شدند و مراسمی کاملا سیاسی به همراهی مردم حاضر در استادیوم قدیمی و تاریخی مونتخوئیس برگزار شد.
سرود ملی کاتالونیا در حالی شب گذشته در استادیوم المپیک بارسلونا طنین انداز شد که پیش از این فدراسیون فوتبال اسپانیا بارها در مورد تاثیرات سیاسی آن به دو باشگاه اسپانیول و بارسلونا هشدار جدی داده بود.
در کشوری که مناطق گالیسیا، کاتالونیا، آندلوس، والنسیا آستوریا، باسک و خه‌رس برای خود سرود ملی جداگانه و پرچمی کاملا منحصر به فرد دارند بعید به نظر می‌رسد چنین هشدارهایی کارساز باشد.

فیفا این بازی را به رسمیت نشاخته بود و داور درخواست شده نیز از سوی فیفا عازم بارسلونا نشد تا اینکه در آخرین ساعات باقی مانده استرادا فرناندس کاتالونیایی یکی از داوران مورد غضب فدراسیون فوتبال اسپانیا قضاوت این دیدار را پذیرفت.
سرمربی تیم ملی کاتالونیا یوهان کرایف بود و به همین سبب سایت رسمی بارسلونا که همیشه اخبار مربوط به تیم ملی کاتالونیا را منتشر می‌کرد حتی نتیجه این بازی را نیز به دستور ساندرو روسل در صفحه اینترنتی خود حک نکرد. شایعه بازخواست کرکیچ به خاطر بازی در تیم ملی کاتالونیا توسط روسل در منابع رسمی خبری اسپانیا تایید نشده است.
بازیکنانی چون والدس، پویول، بوسکتس و پیکه نیز در این دیدار برای تیم ملی کاتالونیا بازی کردند اما بازی کرکیچ در حالی که مصدومیت جزیی هم داشت از دید روسل نابخشودنی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد