مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

رئال مادرید، حریف خود در جام خذفی اسپانیا را در هم کوبید

تیم فوتبال رئال مادرید با دو هت تریک ' کریستیانو رونالدو ' و ' کریم بنزما ' ، لووانته حریف خود در جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری را هشت بر صفر در هم کوبید.

با این هت تریک ، رونالدو اکنون برای رئال 25 گل در 24 بازی در مجموع رقابت های فصل جاری به ثمر رسانده است .
'' مسعود اوزیل '' و '' پدرو لیون '' نیز در دیدار چهارشنبه دو گل به ثمر رساندند تا تیم تحت رهبری خوزه مورینیو در دور رفت این دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه سانتیاگو برنابتو از همان ابتدا لووانته را زیر سلطه اش قرار دهد.
این پیروزی پرگل باعث شد تا شاگردان مورینیو عدم آمادگی مطلوب خود در دیدار آخر هفته در مقابل سوی یا و کسب پیروزی ضعیف یک بر صفر بر این تیم در لالیگا را به دست فراموشی بسپارند.
بنزما که تعداد گل هایش در این فصل را با این هت تریک به نه گل افزایش داده است گفت :'' نتیجه خوبی برای ما و هوادارانمان بود چرا که آنان از ما انتظار نمایش فوتبال را داشتند و به عقیده من ما توانستیم این انتظار را بر آورده کنیم . ''
در همین حال ، مورینیو گفت وی بیش از گلهای بنزما از نحوه بازی این مهاجم فرانسوی راضی و خشنود شده است .
تیم فوتبال آتلتیکو مادرید نیز موفق شد در این رقابتها یک بر صفر بر اسپانیول غلبه کند ولی هردو تیم پس از اخراج یک بازیکن خود ده نفره شدند.
یک ضربه پنالتی '' سیمائو سابروسا '' در نیمه اول ، این پیروزی را برای آتلتیکو به ارمغان آورد.
این درحالی است که '' انریکه سرزو '' رئیس آتلتیکو اخیرا گفته بود که سابروسا بزودی به بشیکتاش ترکیه انتقال خواهد یافت .
سوی یا نیز به کمک دو گل '' کوفی روماریچ '' پنج بر سه بر مالاگا چیره شد. آلمیریا چهار بر سه از سد مایورکا گذشت و ختافه تیم دوسته دومی رئال بتینس را دو بر یک مغلوب کرد.

بیست و چهار ساعت زودتر ، تیم فوتبال بارسلونا برای نخستین بار پس از ده بازی در دیدار با آتلتیک بیلبائو بدون گل متوقف شده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد