مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

جام حذفی آلمان: بایرن صعود کرد

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار چهارشنبه شب خود با پیروزی شش بر سه بر تیم نه نفره اشتوتگارت به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان راه یافت .

این دومین پیروزی پیاپی بایرن بر اشتوتگارت پس از غلبه بر این تیم با نتیجه پنج بر سه بود.
میروسلاو که از کمند مصدومیت رهایی یافته است در نخشتین بازی خود پس از سه ماه از روی نیمکت ذخیره ها وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند.
در خانه اشتوتگارت ، بایرن ظرف هشت دقیقه اول با دو گل ''‌آندره یاس اوتل '' و '' ماریو گومز '' دو بر صفر پیش افتاد اما گومز به دلیل آسیب دیدگی بعدا مجبور شد زمین را ترک کرد و جای خود را به کلوزه سپرد.
'' پاول پوگر بنیاک '' مهاجم اشتوتگارت با دو گل خود نتیجه بازی را تا پایان نیمه اول مساوی کرد ولی پس از وقت استراحت کلوزه بایرن را جلو انداخت .
'' خالد بولهروز '' مدافع اشتوتگارت در دقیقه 67 با دریافت دومین کارت زرد اخراج شد . اشتوتگارتی ها به رغم ده نفر شده بازی زیبایی ارائه دادند و موفق شدند یک پنالتی بگیرند ولی هانس یورگ بوت دروازه بان بایرن مانع از به ثمر رسیدن گل شد.
'' ماتیو دلپیر '' کاپیتان اشتوتگارت با یک ضربه سر به توپی که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود نتیجه را دو باره مساوی کرد ولی وی نیز بعدا با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.
توماس مولر ، کلوزه و فرانک ریبری از برتری نفرات بایرن به بهترین نحو استفاده کرده و با زدن گلهای دیگر پیروزی تیم خود را تکمیل کردند.
اما در دیگر دیدارهای جام حذفی آلمان ، سه تیم دسته دومی در مقابل حریفان سطح بالای خود از بوندسلیگای یک پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. انرژی کوتبوس سه بر یک بر  ولفسبورگ غلبه کرد. '' آلمانیا آخن '' با ضربات پنالتی تیم ده نفره اینتراخت فرانکفورت را پس از تساوی یک بر یک در وقت اضافی از سر راه خود برداشت . دویسبورگ نیز با پیروزی دو بر یک کلن را حذف کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد