مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

سرالکس و 24 سال حضور در جمع شیاطین سرخ

الکس فرگوسن در ششم نوامبر سال 1986به عنوان سرمربی منچستر یونایتد کارش را آغاز کرد.


امروز همزمان با دیدار تیم‌های منچستر یونایتد و چلسی ، سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد به یک رکورد تازه دست خواهد یافت.

او امروز پس از ۲۴ سال و یک ماه و چهارده روز نشستن روی نیمکت منچستر یونایتد، عنوان پرسابقه ترین سرمربی این باشگاه را از آن خود خواهد کرد.

این رکورد تاکنون در اختیار سر مت بازبی بود که در دو دوره، بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۶۹ و بین سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۱، سرمربی منچستر یونایتد بود و یک بار این تیم را قهرمان اروپا کرد.

الکس فرگوسن در ششم نوامبر سال ۱۹۸۶ به عنوان سرمربی منچستر یونایتد کارش را آغاز کرد. نتایج بد تیم در سه سال اول حضور او، سبب شد تا در سال ۱۹۸۹ طرفداران تیم خواهان برکناری اش شوند، اما سال بعد با قهرمانی منچستر یونایتد در جام اتحادیه فوتبال انگلستان، همه چیز به سود فرگوسن تغییر کرد.

فرگوسن در سال ۱۹۹۳ پس از ۲۶ سال، منچستر یونایتد را قهرمان لیگ برتر انگلستان کرد و در سال ۱۹۹۹ با این تیم قهرمان اروپا شد.

وی بیش از دو هزار دیدار روی نیمکت منچستر یونایتد حضور داشته و این تیم را ۱۱ بار قهرمان لیگ برتر انگلستان، ۵ بار قهرمان جام اتحادیه ، ۴ بار قهرمان لیگ کاپ و ۲بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد