مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دومین 8 تایی لالیگا و سومین 8 تایی تاریخ بارسلونا

پیروزی باارزش بارسلونا برابر آلمریا با 8 گل برای دومین بار در لالیگا و سومین بار در تاریخ باشگاه بارسلونا تکرار شد.

در حالی که لالیگا رفته رفته به شب پرهیجان خود در نیوکمپ نزدیک می‌شود دو تیم بارسلونا و رئال مادرید آمار و ارقام خود را در جداول گوناگون به رخ می کشند.
شنبه شب رئال مادرید دست به کار بزرگی زد و اتتلیک بیلبائو متحول شده را با نتیجه 5 بر یک شکست داد، سوژه خبری برای پررنگ گردن این پیروزی بزرگ به اندازه کافی فراهم بود و هت‌تریک کریس رونالدو در کنار محرومیت مورینیو و روی نیمکت نبودنش می‌توانست بهترین بهانه برای حمله همه جانبه روزنامه‌های مادریدی به بارسلونا باشد اما این همه در سایه پیروزی 8 بر صفر بارسلونا برابر آلمریا گم شد و حتی روزنامه‌های مادریدی نیز نتوانستند از بزرگی بارسلونا ننویسند.

این دومین پیروزی پر گل تا مرز 8 بر صفر برای بارسلونا در لالیگا بود و پیش از این در سال 2003 نیز چنین نتیجه‌ای در حد اروپا برابر ماتادور پوچوف رقم خورده بود.
61 سال پیش بارسلونا با گلزنی لوئیس سوارس (3 بار)، اواریستو ( 2 بار )، مارتینس، خنسانا و ویلاورده با نتیجه 8 بر صفر از سد لاس پالماس گذشت.
در همان فصل بارسلونا دومین قهرمانی در لالیگا را نیز جشن گرفت.
در 15 اکتبر سال 2003 نیز بارسلونا بار دیگر و این بار در سطح اروپا با همین نتیجه برابر ماتادور پوچوف به پیروزی رسید.
بارسلونا البته سابقه به ثمر رساندن 8 گل را در سال 1996 نیز یدک می‌کشد، جایی که برابر لوگرونیس 8 گل زد و 3 گل نیز دریافت کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد