مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

میلان در فکر خرید بالوتلی در تابستان

شاید روسونری در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت چندانی نداشته باشد ولی مسئولان این تیم برنامه های بلندبالایی برای بازار تابستانی دارند.

شاید این باور در حال جا بازکردن در میان میلانی ها باشد، که این تیم در ژانویه فعالیت زیادی نخواهد داشت، اما به طور قطع تابستان آینده، تابستانی بزرگ را با دو خرید بزرگ برای روسونری رقم خواهد زد.

مسئولان این تیم در حال آماده سازی خود برای آغاز مذاکرات با ماریو بالوتلی ستاره منچستر سیتی و لوکاکو ستاره جوان آندرلشت هستند.

بالوتلی که یکی از طرفداران پر و پا قرص میلان است و در بازی با اینتر در کنار هواداران روسونری دیده شد، تمایل خود را برای پیوستن به میلان پنهان نکرد، اما گفت تا ژوئن در انگلستان خواهد ماند و پس از آن در مورد پیوستنش به میلان تصمیم گیری خواهد کرد.

نائب رییس میلان هم که در جریان بازی میلان و اینتر با بالوتلی شام خورده بود گفته که هیچ صحبتی مبنی بر پیوستن سوپر ماریو به میلان انجام نشد، ولی می توان بگویم او عاشق میلان است، عاشق..

همچنین از بلژیک خبرمی رسد که مدیر برنامه های لوکاکو ستاره آندرلشت هم در حال گفتگو برای پیوستن این بازیکن میلان در تابستان آینده است.

این دو بازیکن مسلما قیمت گزافی را خواهند داشت، و روسونری باید تعدادی از بازیکنانش را بفروشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد