مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

جریمه 65 هزار پوندی منچستریونایتد به دلیل عدم مصاحبه فرگوسن

ادامه امتناع سر الکس فرگوسن از مصاحبه با شبکه بی بی سی موجب شد تا باشگاه منچستریونایتد مجبور شود بار دیگر جریمه ای 65 هزار پوندی بپردازد.

شبکه بی بی سی یکی از شبکه هایی است که حق پخش لیگ برتر را در اختیار دارد و مصاحبه نکردن با آن برخلاف قوانین لیگ برتر است. گفته می شود که سر دیوید ریچاردز، رئیس لیگ برتر، با دیوید گیل، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد تماس گرفته و در این مورد صحبت کرده است.

براساس قوانین جدید لیگ برتر، مربیان همه تیم ها باید پیش و پس از بازی در صورت درخواست شبکه بی بی سی، با آنها مصاحبه کنند.

فرگوسن تا کنون در این فصل 13 بار از صحبت کردن با بی بی سی خودداری کرده و برای هر بار باشگاه منچستریونایتد باید 20 هزار پوند بپردازد.

با این وجود به نظر می رسد مسئولان لیگ برتر قصد دارند جریمه سبک تری برای شیاطین سرخ در نظر بگیرند هر چند اگر این مسئله ادامه پیدا کند، در ادامه فصل این جریمه ها سنگین تر خواهد شد.

شبکه بی بی سی در سال 2004 در یکی از برنامه هایش که به بحث دلالی در فوتبال انگلیس اختصاص داشت، ادعا کرد که جیسون، یکی از پسرهای فرگوسن، در نقل و انتقال بازیکن در منچستریونایتد، نقش دارد. از آن زمان سر الکس این شبکه را تحریم کرد.  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد