مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

داربی مادونینا عجیب تراز همیشه

امشب در ورزشگاه سن‌سیرو شهر میلان یکی از هیجان‌انگیزترین دیدارهای فصل بین دو تیم همشهری میلان و اینتر برگزار خواهد شد تا دویست و هفتاد و چهارمین رویارویی تاریخ دو تیم در هفته دوازدهم سری A شکل بگیرد.

موقعیت دو تیم در جدول کاملا با شرایط چند سال اخیر آنها متفاوت است. اینتر پس از چند فصل صدرنشینی حالا به رده چهارم جدول سقوط کرده و حال و روز خوشی ندارد و در سوی دیگر میلانی‌ها پس از مدت‌ها صدرنشینی در کالچو را تجربه کرده‌اند. 

میلان شهری است که این روزها زیر و رو شده به نظر می رسد. شهری که از الان خود را برای نمایشگاه اکسپو2015  که یک رویداد بی نظیر در این شهر صنعتی ایتالیاست آماده می کند.
 آینده ای نامعلوم در انتظار یک شهر تمام خاکستری نشسته و حتی از بعد فوتبالی هم بعد از پنج سال به نظر می رسد جابه جایی قدرت در بین تیمهای میلانی نزدیک است. ساکنان شهر میلان عادت نداشتند که میلان را بالاتر از اینتر در جدول رقابتهای لیگ ایتالیا ببینند. حالا اینتر نه تنها در تعقیب همشهری خود درجدول رقابتها به سر می برد، بلکه با هزار زور و زحمت تلاش می کند تا فاصله امتیازهایش با روسونری بیشتر از این نشود. برای اینکه اینتربنیتس برخلاف اینتر مورینیو بدجور به لغزش پیدا کردن عادت کرده است.
در پنج سال گذشته هیچ گاه رخ نداده بود که میلان با سه امتیاز برتری و با عنوان صدرنشینی به مصاف اینتر برود. از پنج سال و نیم پیش هم تا به امروز اینتر هرگز حضور در مکان چهارم جدول را تجربه نکرده بود. همه چیز در ماه گذشته رخ داد. برای اینکه در هفته چهارم اینتر پنج امتیاز بیشتر ازروسونری داشت و به نظرمی رسید همان ماجرای سالیان گذشته در حال تکرار است، اما در ماه اکتبر، میلان به تدریج با الگری اوج گرفت. مربی جوان روسونری خیلی خوب توانست از مهره های طلایی خود در خط حمله استفاده کند و به آرامی بازی به بازی تیمش را شکل داد و به ترکیب متعادل رسید.
از اتوپیای چهار مهاجم در خط حمله حالا او به یک سیاست دیگر با حضور سه هافبک در میانه زمین به همراه سیدورف پشت سر دو مهاجم رسیده است. ضمن اینکه دراین میان رونالدینیو و حتی چند بارهم پاتو مجبور به فداکاری شده اند.
ایبرا تنها مهره ای است که همیشه ودرهمه حال در ترکیب ثابت میلان به میدان می رود. تیم الگری رشد کرده، برای اینکه مهاجم سوئدی توازن لازم را در این مقطع از فصل به این تیم بخشیده است. حتی پائولومالدینی هم در آنالیز میلان گفته که جای بازیکنی مثل زلاتان در میلان خالی بود. او چه در خط حمله و چه در خط دفاع موقع ارسال کرنرهای حریفان بسیار مهم است. در حالی که میلان روز به روز پیشرفت می کرد، اینتر ذره ذره آب می شد.
اینتر تابستان گذشته تیمش را تقویت نکرد. بنیتس به سختی توانست روحیه تیم را که پشت سرهم بازیکنان خود را از دست می داد، بالا حفظ کند. مصدومیتهای پیاپی کمر نراتزوری را شکستند و اینتر به شکلی کاملاً اتفاقی و ناگهانی حتی بدتر از تیمی شد که قبل از رسوایی کالچوپولی درعرصه فوتبال حضور داشت.
حالا اردوی نراتزوری در آستانه داربی مادونینا خواهان این است که حداقل برای این بازی هم که شده بازیکنان به قدرت درونی خویش ایمان بیاورند. برای اینکه واقعاً ممکن نیست در پنج سال اخیر دراین تیم معجزه ای رخ دهد و الان این حال وروز تیم باشد. بنیتس بعد از نمایش ضعیف برابر لچه گفت که حالا نوبت ما است.
شاید منظور او از به زبان آوردن «ما» ایجاد روحیه اتحاد در بازیکنان بود که باید در داربی با میلان نمایشی درخور سالهای گذشته ارائه دهند. اسنایدر بعد از کم خونی که سبب شد خیلی ها حتی هواداران تیم او را به سخره گیرند، برای داربی به ترکیب تیم برمی گردد و مربی اسپانیایی تلاش می کند تا خط حمله را با اتوئو- میلیتو و پاندف شکل دهد، اما شاید برای همه اصلی ترین هدف در داربی جلوگیری از مصدومیتهای مضاعف باشد. برای اینکه روی چمن ناهموار سن سیرو، آخرین قربانیان لوکس ساموئل، اینتزاگی و پاتو بوده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد