مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

نتایج لیگ های باشگاهی اروپا

یونایتد بدون شکست،صدرنشینی بارسا و گلزنی دوباره فورلان، برد بنفش ها و تساوی یووه و رم در تورین، ماینس جایش را به لورکوزن داد.

هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس
ماه نوامبر به نیمه خود رسید و مردان سر آلکس فرگوسن همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر انگلیس باقی مانده اند. هر چند بیشتر بازی های قرمز ها با تساوی همراه بوده است؛‌ همانند بازی شنبه برابر آستون ویلا که با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نایب قهرمان فصل پیش لیگ برتر در این بازی تا دقیقه 81  از حریف خود با دو گل عقب افتاده بود و 5 دقیقه مانده تا پایان زمان قانونی بازی هم برتری از آن میزبان بود. اشلی یانگ (72) و آلبرایتون (76) ویلا را از یونایتد پیش انداخته بودند. گلزنی ماکیدا (81) و ویدیچ (85) بازی را به تساوی کشاند تا یونایتد همانند 15 سال اخیر در ویلاپارک نباخته باشد.

تساوی بدون گل منچسترسیتی برابر بیرمنگام دست کم بهانه خوبی برای هواداران سرسخت همشهری ها خواهد بود تا به انتقادهای شان از بازی بیش از اندازه تدافعی فیروزه ای پوشان و روبرتو مانچینی ادامه بدهند. سیتی هفته پیش در شهرآورد منچستر همین نتیجه را تکرار کرده بود.

تاتنهام 4 بر 2 بلکبرن را برد تا در جدول رقابت های لیگ برتر به یکی از جایگاه های اروپایی برسد. لندنی ها در لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شده اند، ولی در لیگ برتر تیمی معمولی و پرنوسان نشان می دهند.

از رخدادهای عجیب هفته می توان به بازی بدون گل وستهام و بلکپول اشاره کرد. جایی که یان هالووی، سرمربی بلکپول با ترکیبی متفاوت و یازده بازیکن جدید وارد میدان شد. او که تیمش بازی هفته پیش برابر آستون ویلا را 3 بر 2 واگذار کرده بود، تمام بازیکنان آن بازی را نیمکت نشین کرد و با تیمی سراپا جدید برابر "چکش" ها حاضر شد.

استوک سیتی هم در آخرین بازی شنبه پس از 26 سال لیورپول را برد؛ آن هم با نتیجه 2 بر صفر. آنفیلدی ها گذشته از امتیازهای بازی، لوکاس را نیز به خاطر کارت قرمز از دست دادند. استوک با این برد از لیورپول در جدول رقابت های لیگ برتر هم پیشی گرفت.

در بازی های یکشنبه چلسی می تواند به هفتمین برد در هفتمین بازی خانگی اش بیاندیشد.


نگاهی به بازی ها

شنبه

استوک سیتی 2

فولر (56)، جونز (90)

لیورپول صفر


ویگان آتلتیک یک

موزس (70)

وست بروم ویچ صفر


وستهام یونایتد صفر

بلکپول صفر


تاتنهام 4

بیل (16،75)، پاولیوچنکو (42)، کراوچ (69)

بلکبرن 2

دان (80)، گیوت (90)


نیوکاسل صفر

فولام صفر


ولورهمپتون 2

فولی (69)، فلچر (78)

بولتون 3

ستیرمن (یک، گل به خودی)، الماندر (62)، هولدن (67)


منچستر سیتی صفر

بیرمنگام صفر


آستون ویلا 2

یانگ (72، پنالتی)، آلبرایتون (76)

منچستریونایتد 2

ماکیدا (81)، ویدیچ (85)


برنامه بازی های یکشنبه

اورتون - آرسنال

چلسی - ساندرلند


جدول لیگ برتر

1- چلسی 28 امتیاز

2- منچستریونایتد 25 امتیاز ( از 13 بازی)

3- آرسنال 23 امتیاز



هفته یازدهم لالیگا 

شنبه شب بارسلونا تیم سوم جدول را 3 بر یک برد و به صدر رفت. داوید ویا و لیونل مسی (2 بار) گل های پیروزی و صدرنشینی آبی - اناری ها را برابر ویارئال به ثمر رساندند. رئال مادرید که یکشنبه شب بدون آقای خاص محروم باید در خانه خیخون حاضر شود، در اندیشه پس گرفتن جایگاهش از کاتالانی ها خواهد بود. ژوزه مورینیو پس از اخراج در بازی هفته پیش برای 2 بازی اجازه نشستن روی نیمکت کهکشانی ها را ندارد. تک گل قایق های زرد را هم نیلمار در دقیقه 26 وارد دروازه بارسا کرد.

در نخستین بازی هفته یازدهم لیگا بیلبائو همانند بیشتر بازی های خانگی اش قدرتمند نشان داد و با تک گل یورنته، آلمریا را در حالی شکت داد که برابر این تیم 25 دقیقه 10 نفره و 21 دقیقه 9 نفره بازی کرد.

آتلتیکو مادرید پس از 8 بازی شاهد گلزنی دیگو فورلان بود. این بازیکن اروگوئه ای که گفته می شود، ریوبلانکو را ترک می کند در بازی برابر اوساسونا 2 بار گلزنی کرد و آمار گل های این فصلش را به عدد 5 و امتیازهای آتلتیکو را به عدد 17 رساند. سرخیو آگرو زننده دیگر گل تیم مادرید در شب پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر اوساسونا بود. جواد نکونام و مسعود شجاعی در فهرست بازیکنان اصلی تیم شان دیده می شدند. نکونام 81 دقیقه در میدان بود و تعویض شد. ولی شجاعی که همانند هفته گذشته از داور مسابقه کارت زرد گرفت، تا پایان در بازی ماند. اوساسونا در 30 دقیقه پایانی بازی با اخراج مونرئال 10 نفره بازی می کرد.

 
نگاهی به بازی ها

شنبه

بارسلونا 3

داوید ویا (22)، لیونل مسی (58،83)

ویارئال یک

نیلمار (26)


آتلتیکو مادرید 3

دیگو فورلان (26،70)،‌ سرخیو آگرو (41)

اوساسونا صفر


آتلتیک بیلبائو یک

یورنته (10)

آلمریا صفر


برنامه بازی های یکشنبه

هرکولس - سوسیه داد

سانتاندر - اسپانیول

مالاگا - لوانته

مایورکا - لاکرونیا

ساراگوسا - سویا

خیخون - رئال مادرید

والنسیا - ختافه


جدول لیگا

1- بارسلونا 28 امتیاز (یازده بازی)

2- رئال مادرید 26 امتیاز (10 بازی)

3- ویارئال 23 امتیاز (11بازی)



هفته دوازدهم سری A 

فیورنتینا در نخستین مسابقه هفته دوازهم سری A با گلزنی آلبرتو جیلاردینو برابر چزه نا برنده از زمین بیرون رفت. دیدار یوونتوس و رم در ورزشگاه المپیک شهر تورین به جز دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رسید، هیچ چیز دیگری نداشت. وینچنزو یاکینتا در دقیقه 35 بیانکونری میزبان را از حریف پیش انداخت. در ادامه فرانچسکو توتی در دقیقه 45 و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا، تیمش بازنده به رختکن نرود. توپ تا پایان بازی در این مسابقه دیگر درون دروازه تیمی نرفت تا تساوی یک بر یک سرنوشت نهایی مسابقه باشد. تمام نگاه ها در این هفته از بازی های باشگاهی در ایتالیا به شهرآورد یکشنبه شب میلان دوخته شده است.


نگاهی به بازی ها

شنبه

یوونتوس یک

وینچنزو یاکینتا (35)

رم یک

فرانچسکو توتی (45، پنالتی)


فیورنتینا یک

آلبرتو جیلاردینو (59)

چزه نا صفر


برنامه دیدارهای یکشنبه


لاتزیو – ناپولی

کالیاری – جنوا

باری – پارما

پالرمو – کاتانیا

سامپدوریا – کیه وو

اودینزه – لچه

اینتر – میلان


جدول سری A

1- میلان 23 امتیاز

2- لاتزیو 22 امتیاز

3- ناپولی 21 امتیاز



هفته دوازدهم بوندسلیگا

در رقابت های شنبه شب فوتبال دسته نخست باشگاه های آلمان بوروسیامونشن گلادباخ شرایط کلن را بیش از پیش بحرانی کرد. مردان اشتفان فرونتسک داربی "راین" را در خانه کلن با 4 گل به سود خود به پایان بردند. ولفسبورگ و اشتوتگارت هم در پیکارهایشان راه تقسیم امتیازها را پیش گرفتند. هر دو برای زمانی دراز خود را برنده می دانستند، ولی در نهایت پیروزی و همه امتیازهای بازی از چنگ شان پرید و بیش از یک تساوی و یک امتیاز عایدشان نشد. لورکوزن خود را به صدر جدول نزدیک کرد. برمن برای دومین هفته پی در پی تساوی بدون گل را تجربه کرد و ماینس هم پس از باخت یک بر صفر خانگی به هانوفر روزهای خیالبافی را فراموش کرده و به واقعیت تن می دهد.


نگاهی به نتایج

جمعه

بوروسیا دورتموند 2

کاگاوا (49)، باریوس (70)

هامبورگ صفر


شنبه

ماینس صفر

هانوفر یک

پینتو (44)


وردربرمن صفر

اینتراخت فرانکفورت صفر


ولفسبورگ 2

گرافیته (11)، ژکو (33)

شالکه 2

ادو (39)، هونته لار (75)


کلن صفر

بوروسیا مونشن گلادباخ 4

بوبادیالا (51،90)، برادلی (70)، دی کامارگو (82)


کایزرسلاترن 3

میچانسکی (58)، ایلیچویچ (76)، آبل (78)

اشتوتگارت 3

بوکا (19)، کاکاو (32)، گنتنر (50، پنالتی)


سنت پائولی صفر

بایرلورکوزن یک

آگوستو (81)


برنامه بازی های یکشنبه

هوفنهایم - فرایبورگ

بایرن مونیخ - نورنبرگ


جدول

1- بوروسیادورتموند 31 امتیاز

2- بایر لورکوزن 24 امتیاز

3- ماینس 24 امتیاز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد