مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

محرومیت مورینیو و ورود رئال به فاز جنگ خبری

باشگاه رئال مادرید در اقدامی تلافی جویانه اعلام بایکوت خبری کرد و فدراسیون فوتبال را رسما به تبعیض در میان باشگاه‌ها متهم ساخت.

پس از اخراج مورینیو در بازی برابر رئال مورسیا در دیدار برگشت مرحله چهارم کوپا دل‌ری، فدراسیون اسپانیا از طریق کمیته انضباطی، دو جلسه محرومیت برای این مربی در نظر گرفت.
این دو جلسه محرومیت برای مورینیو در قدم اول، مسئله چندان عجیبی نبود. به نظر می‌رسید طبیعی باشد با مربی معترض به داور برخورد جدی شود؛ اما نباید فراموش کرد این اتفاق در دو بازی مانده به ال‌کلاسیکو دربی رخ داده است. صدور حکم محرومیت در لالیگا به خاطر ارتکاب به جرم در کوپادل‌ری تا حدود زیادی هواداران رئال را به فکر وادار کرد.
این مسئله زمانی بیش از پیش مشکوک می‌نماید که بداینم ال‌کلاسیکو دربی یک روز پس از انتخابات پارلمان کاتالونیا برگزار می‌شود. پیروزی بارسا می‌تواند آب سردی باشد روی آتش احتمالی زبانه کشیده مردم کاتالونیا.

پس از این اتفاق و در آستانه دیدار رئال برابر اسپورتینگ خیخون در دومین شب هفته یازدهم لالیگا، مادرید اعلام کرد به کارانکا، دستیار مورینیو نیز اجازه حضور در کنفرانس خبری را نمی‌دهد و هیچ خبری پس از مسابقه در دو هفته آینده از این باشگاه منعکس نخواهد شد.
این اتفاق به شدت به ضرر فوتبال اسپانیا است چرا که در ساعات اولیه این تصمیم‌گیری دو شبکه تلویزیونی از پخش مستقیم بازی به نفع رئال مادرید خود‌داری کردند. دو حامی مالی بزرگ فوتبال اسپانیا تبلیغات خود را از دو زمین خیخون بیرون کشیدند.
بایکوت خبری دو مسابقه آینده توسط رئال به شدت جامعه خبری اسپانیا را نگران کرده است. بیشتر روزنامه‌های مادریدی نیز به طرفداری از تیم اول این شهر مطالب تند و تاثیرگذاری را علیه فدراسیون اسپانیا منتشر کرده‌اند.
در هر حال بعید است شاهد عقب نشینی کمیته انضباطی باشیم که یک سال پیش حتی دستور کتبی نخست وزیر اسپانیا را برای یکی از احکام خود علیه اتلتیکو مادرید رد کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد