مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

طلسم قهرمانی در آسیا 18 ساله شد

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فینال لیگ قهرمانان برابر سئونگنام کره‌جنوبی شکست خورد تا طلسم قهرمانی نمایندگان ایران در آسیا 18 ساله شود.

فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 13:30به وقت تهران در ورزشگاه ملی توکیو و در حضور حدود 35 هزار تماشاگر برگزار شد و ذوب آهن با نتیجه 3 بر یک برابر سئونگنام شکست خورد.
حدود هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند.

ساشا اگونونوفسکی در دقیقه 28،‌ جو بیونگ کوک در دقیقه 52 و کیم چئو لو‌هو در دقیقه 83 برای سئونگنام گلزنی کردند. محمد رضا خلعتبری در دقیقه 67 تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند. به این ترتیب سئونگنام 3 بر یک به برتری رسید تا طلسم قهرمان نشدن یک تیم ایرانی در آسیا 18ساله شود. تیم‌های ایرانی از سال 1993 به بعد نتوانستند قهرمان شوند. تیم پاس تهران آخرین قهرمانی را برای ایران در آسیا کسب کرده است.

ذوب آهن در نیمه اول بازی خوبی ارایه کرد اما در نیمه دوم تیم کره‌ای بهتر و هجومی‌تر بازی کرد و شهاب گردان چند موقعیت گلزنی را از بازیکنان سئونگنام گرفت.
منصور ابراهیم‌زاده یکبار دیگر در یک روز تاریخی و بزرگ نتوانست تیمش را قهرمان کند و ذوب آهن به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
نیشیمورای ژاپنی قضاوت این مسابقه به حسین ماهینی، قاسم حدادی‌فر، علی‌احمدی و محمد قاضی از ذوب آهن و جو چائه چول از سئونگنام کارت زرد نشان داد.

ترکیب ذوب آهن اصفهان:
شهاب گردان، سید محمد حسینی، حسین ماهینی، محمد علی‌احمدی، فرشید طالبی، قاسم حدادی‌فر، شاهین خیری( از دقیقه 56 سینا عشوری)، مهدی رجب‌زاده( از دقیقه 68 اسماعیل فرهادی)، محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری و ایگور کاسترو ( از دقیقه 87 محمد صلصالی)
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد